Reklamu zakázala britská Rada pro reklamu, které si stěžoval jeden z diváků. Hned v úvodu si mrkev šeptem postěžuje, že vidí mrtvé pastiňáky. Odkazuje tím na slavný horor Šestý smysl s Brucem Willisem v roli psychologa. Kreativci se inspirovali kultovní hláškou malého chlapce „I see dead people“, kterou prozradí své děsivé vize budoucnosti.
Vypravěč v reklamě se zmiňuje o duchách, kterých se o chladné vánoční noci zjeví hned několik. Do děje vstupují lahve s alkoholem, ale i duchové, které děsí mrkev. Pointa se skrývá v dvojím významu slova spirits, kterým se myslí duchové, ale zároveň lihoviny.
Podle regulátora spot, vysílaný ve vánočním čase, nabádal mladistvé k pití alkoholu. „Myslíme si, že Kevin měl velký zásah na publikum mladší 18 let,“ uvedl úřad. Dodal, že vyprávění připomíná dětské rýmovačky a obzvláště scény s duchy jim mohou přijít vtipné.
Aldi, který světu v minulosti představil formát diskontních prodejen, namítá, že třebaže jsou scény vtipné, nemohou negativně ovlivnit mládež. Reklamu firma stáhla z vysílání.
Dalším důvodem k zásahu reklamní rady byl fakt, že v období kolem Vánoc řetězec prodával mrkvového hrdinu v obchodech jako plyšovou hračku. Stala se velmi populární.