Bahenní make-up Jeepu
Jeep v onen den oznámil bezplatnou možnost nechat si doručit svůj nový Compass špinavý, aby tento „křižník nákupních center“ dostal ten správný off-road vzhled. Americká značka se nechala slyšet, že proto investovala miliony do specializovaných stříkacích robotů, které na karoserii nanášejí jíl, zeminu nebo bahno. Vše má na starosti tzv. „Chief Mud Officer Jeepu“, který razí heslo, že jeepy vypadají nejlépe, když jsou pokryté bahnem.
Nebylo by to jedno?
Vtipnou kaši jedli i u značky Isuzu. Ta 1. dubna zase oznámila, že malý počet jejích pick-upů D-Max prodaných za posledních 12 měsíců byl vyroben s nesprávným logem – s nápisem „IZUSU“ místo „ISUZU“. Vyzvala majitele, aby zkontrolovali přední část svých vozidel, a pokud objeví něco nepatřičného, tak aby zamířili k nejbližšímu prodejci pro výměnu znaku. Tak nevíme, pokud by se tak skutečně stalo, nebylo by to vlastně jedno?