Moto Guzzi V7 Síla nabraná od V85
Řada V7 se už od roku 2008 úspěšně veze na vlně popularity retro stylu, který dává důraz na autentický zážitek z jízdy na klasických strojích. Výkon ani špičkové jízdní vlastnosti nejsou tak důležité jako samotný prožitek z jízdy i při klidné jízdě v mezích legálních rychlostních limitů!
Ale i na kategorii motocyklů vyznávajících klasickou starší konstrukci se vztahují přísné emisní limity Euro 5 a ty už letitý dvouventilový a vzduchem chlazený agregát 750 ccm nedokázal plnit. Vé sedmičky proto od příštího roku dostanou větší a silnější motor o objemu 850 kubíků a výkonu 65 koní. A jeho původ je jasný, je to motor cestovního endura V85 TT.
Ostatní prvky modelů V7 jsou upravené jen minimálně, aby zvládaly zkrotit vyšší výkon i rozměry motoru 850 ccm. Rám je zesílený u krku řízení, posílily zadní tlumiče, širší je i zadní kolo 150/70 a s novým motorem přišel i modernější kardan.
Při modernizaci došlo i na LED přední světlo a digitální přístrojový budík, které si však ortodoxní klasici mohou ve verzi V7 Special vyměnit za klasické žárovkové přední světlo spolu s klasickými analogovými budíky.
Žijeme ve zvláštní přelomové době, ještě před pár lety si zákazníci mohli u některých modelů připlatit za digitální přístrojovku, dnes si mohou připlatit za to, že naopak nebude digitální.