Náhrada hliníkových folií a plastových nálepek na láhvích piva Pilsner Urquell je dalším krokem pivovaru, kterým snižuje dopady podnikání na životní prostředí.
„Kromě nezanedbatelného ekologického přínosu jsme citlivě inovovali i design láhví. Ten teď ještě více zvýrazňuje výjimečnost piva Pilsner Urquell. Láhve jsme opatřili reliéfní ražbou zvanou embossing, která zdůrazňuje symboly značky. Tato technika je poprvé použita i v propracovaném a na trhu unikátním korunkovém uzávěru.
Nová kolekce oblečení #COPATUTOJE je tu! Podílí se na ní ikonická značka Pilsner Urquell |
Nový design také sjednocuje podobu lahví Pilsner Urquell ve všech zemích – lidé tak snadno poznají naše pivo v obchodech a restauracích po celém světě,“ říká Zuzana Dudová, senior brand manažer značky Pilsner Urquell.
Díky této změně budou skleněné láhve Pilsner Urquell nyní plně recyklovatelné, čímž se ročně ušetří 106 tun nerecyklovatelného odpadu. Dříve užívané hliníkové folie a plastové nálepky znehodnocovaly papírový odpad z etiket odstraněných při mytí láhví. Každá tuna recyklovatelného papíru výrazně přispívá k ochraně životního prostředí, snižuje produkci CO2 a ušetří přibližně sedmnáct stromů.
„Na všech našich láhvích končíme s alobalem a plastem. Pro naše zákazníky se to může zdát jako drobná změna na láhvi, ale přínos tohoto rozhodnutí pro životní prostředí je obrovský,“ doplňuje ke změně etiket Václav Berka, emeritní vrchní sládek pivovaru Pilsner Urquell.