Putovní instituci založil ve Švédsku v roce 2017 Samuel West, jehož profese psychologa jistě sehrála při celém nápadu důležitou roli. Snaží se totiž normalizovat koncept nezdaru, selhání, omylu. Krachu. Je významnou příležitostí pro poučení se, zdůrazňuje West.
Zatímco se tak firmy snaží, aby veřejnost na jejich produkty, které skončily fiaskem, co nejrychleji zapomněla, jeho výstava je pomáhá zvěčnit, zachovat. „Většina všech inovátorských projektů selže,“ připomíná totiž Westovo muzeum a zdůrazňuje: „Inovace a pokrok vyžadují přijetí, akceptaci selhání.“ Výstava tak nenabízí jen vhled do vysoce rizikového byznysu inovací, inspiruje k smysluplnému riziku.
Jedním z exponátů je omlazovací maska Rejuvenique. Na trh vstoupila v roce 1999, její ambasadorkou se stala Linda Evansová, herečka známá ze seriálu Dynastie. Výrobek měl poskytovat elektrickou stimulaci „dvanácti obličejových zón“. Terapie se měla dávkovat po patnáct minut třikrát čtyřikrát týdně. Výsledkem měla být omlazená pleť. Koupě masky je „investicí, která přinese tváři a pleti neobyčejné výsledky“, nabádala k nákupu Evansová. Sama prý byla nejprve skeptická, poté, co výrobek vyzkoušela na vlastní kůži, však změnila názor.
Jenže zákazníky nepřesvědčila ani ona, ani maska samotná. Mnozí připodobňovali „terapeutické působení“ výrobku, který vypadal jako hororová rekvizita, k obtěžování tisíců mravenců, mnozí si kromě bolesti stěžovali na skvrny, které jim po proceduře na obličeji zůstaly.