Diskuze
Modernizovaná „Honeckerova pomsta“ se zařadí do vlaků, místa přibude
Děkujeme za pochopení.
P49a92v56e80l 68M51a22t95o59u30š62e36k
Různých pomst jezdí po ČR spousta, např. el. jednotky InterPanter ze Škody, resp. Studénky. Zmiňované vozy nemají ideální úpravu interiéru (taky se jim říkalo saniťáky, protože byly snadno upravitelné na pojízdný špitál), ale jsou to první a nadlouho poslední naše vozy na 160 km/h a navíc s kotoučovými brzdami, takže "neskřípou". Jsou to jediné starší vozy, kterými lze posilovat vlaky EC a IC. Na naše poměry byly tehdy poměrně pokrokové. V NDR přesně tento typ nikdy nejezdil, podobně uspořádané ano.
R85i41c71h47a36r68d 48V97a94v57r46d10a
Rychlíkové osobní vozy Amee, Bmee s podvozky s kotoučovými brzdami vyráběnými v NDR byly dodávány ČSD již od roku roku 1986 a byly nasazovány na expresní vlaky názvu Košičan, či Ostravan, viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Vůz_Bmee248_ČD .
Taktéž vozy pro osobní vlaky vyráběné ve stejném čase ve Vagónce Studénce řady Bte měly kotoučovou brzdu poněvadž byly osazeny podvozky GP 2000 jenž byly konstrukčně stejně jako u u rychlíkových vozů z NDR nebo Honeckerových pomst řady Bymee.
M95i13c83h88a68l 22K90u91c25h48t77a
Jó mikroplyš je fajn, ve vozech vybavených touto vymožeností vždy rád postojím...
J79i47ř12í 66B45á82r40t17ů
ČD v tendru vyberou obvyklého dodavatele Pars Nova. Po ohromném úspěchu Regionov a dalších strojů které v depu už nikdo nechce ani opravovat.
V58i62k88t71o15r 90N56á55r83o64ž67n33ý
Tyto vagony měly ohromnou nevýhodu v tom,že byly nepohodlné a díky špatně řešeným oknům se v nich v létě nedalo vydržet.Ale měly i jednu obrovskou vyhodu, o které se nikde nepíše.A sice podvozek. V devadesátých letech byly v tehdejším Československu pouze dvě řady osobních vagónů,které umělý 160 km/h.Tato byla jednou z nich.Kdyz se tyto vagony objevily v devadesátých letech na Sp Česká Lípa Kolin-bylo to úplně jiné svezení než v tehdejších řadách Bh,Bp či B.
R36a47d39e70k 21J46a63n79a66t88a
Ani bych neřekl, že to byla taková výhoda. Taková rychlost tu na žádné trati stejně nebyla a myslím, že ty vozy mají tak slabé brzdy, že by takovou rychlostí by mohly jet kdyby byla jen dva vagony be vlaku, aby to ubrzdila lokomotiva.
M65i81c61h22a27l 38T25u78r21e25c81e66k
Ted vypadaji dobre. Chceme je na trat Ova- Frenstat. Misto tech nerekonstruovanych.
J63a37n 12P53r42i86c44h34y62s46t98a21l
Podle fotek teda nic moc. To autobusove usporadani sedacek je proc? Aby se tam dalo nacpat o 4 lidi vic, nez v pri usporadani normalnim?
S92t76a23n14i54s14l36a44v 69N96o17v19o92t72n27ý
Tak lidi jsou čím dál větší a silnější a sedadla čím dál menší
S40t15a53n51i51s68l82a12v 68H67ř14e75b45í42č35e28k
Jezdíval jsem tímto typem vagonů z Prahy do Kolína a nebylo to nic moc. Hlavně v létě, kdy nebyla možnost si stáhnout okna, protože byla pouze vyklápěcí.
J81a50n 65P34r61i12c74h65y21s54t32a93l
To nebyla chyba vyrobce. Soudruzi vymysleli predpis, ze stahovaci okna nee, ze jsou "nebezpecna", a ze nove vozy smi mit okna pouze vyklapeci.
P39e94t44r 48B23e26z92s57t92a57r68o85s19t74i
Zůstane vůbec funkce nemocniční vůz? Nebo na to už se vůbec dnes nehraje a je to zrušené? Původní honekr měl tak divné dveře a rozestupy sedaček kvůli tomu, že podklad je nemocnice do které jsou naházené sedačky.
J53i45n50d37ř90i12c43h 77L34n67ě37n48i65č38k39a
Studená válka skončila a než sestavíte lazaretní vlak, tak ty lidi máte dávno rozvezené klasickými sanitkami. Už v době vzniku bylo takové využití hodně teoretické.
Jinak z armádních rezerv byly tyto vozy vyjmuty krátce po roce 2000, takže od té doby se s tím využitím definitivně nepočítá a zůstalo jen to příšerné uspořádání.
R48o77b35e34r80t 78P24r85a57ž38á25k
Na regionální dopravu snad klima není až tak nutná.
J82i62n30d59ř61i70c75h 21L74n60ě63n27i15č27k71a
Hezký počin, ale... měl přijít o 25 let dřív, jeho součástí měla být klimatizace a rekonstrukce měla zahrnovat i multifunkční a řídící vozy.
Jinak do regionální dopravy by to chtělo spíš nízkopodlažní jednotky se schopností rychlých obratů a rychlé výměny cestujících, ne tyhle vagony s prudkými schody a nástupními dveřmi rozdělenými madlem.
K49a30r12e80l 22S84e75i72d62l
Podle fotek v rekonstruovaných vozech madlo ve dveřích není.
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
Třinec - Pardubice 4:3. Obhájci získali druhý bod, zářili slovenští střelci
Obhájci extraligového titulu si berou zpět vedení ve finálové sérii. Hokejisté Třince zvládli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vysoká pokuta za nařčení Antoše. APK hlásí: Zadina znevážil jméno extraligy
Po výhře 6:2 ve čtvrtém utkání finále hokejové extraligy si postěžoval, že názory experta České...
Zadina nařkl Antoše z ovlivňování finále: Špiní Pardubice, tlačí na rozhodčí
I přes výhru měl ke spokojenosti daleko. Pardubický kouč Marek Zadina se po skončení čtvrtého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Oblíbené občerstvení se dostalo i do Hejlíkovy Gastromapy. Letos už neotevře
Zpomal, projíždíš hospodou. Ta cedule se vryla hluboko do paměti snad každému cyklistovi, který...
„Nauč se pískat.“ Zaplněné pardubické náměstí se těšilo na oslavy, přišlo zklamání
Pardubické Pernštýnské náměstí dnes mohlo zažít velkou hokejovou noc - oslavu titulu. Po porážce...
V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě
Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...
Šafarčík chce Pardubice donaha: Soupeř nás přejel, neschovávejme se
Nikdy neměl problém mluvit na rovinu. „Ústí nás přejelo na plné čáře, nemá cenu se za něco...
Ve vápně se musíme chovat jako zabijáci, nabádá pardubický Kissiedou
Pardubickým manažerům se údajně sám ozval s tím, že by rád v jejich fotbalovém klubu působil....
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...