6. (Ne)jen digitální přehlídky
Atmosféra a kouzlo okamžiku módních přehlídek jsou nenahraditelné, ovšem z důvodu pandemie jich bude v nadcházejícím roce méně.
„Přehlídky naživo z módního světa jistě zcela nevymizí. Už letos se řada značek zhostila prezentace svých kolekcí po svém, což vdechlo do celého odvětví čerstvý vítr, plný kreativity a originality, jako bylo např. loutkové zpracování přehlídky značky Moschino. Je zde opět další příležitost pojmout přehlídku jinak, o to originálněji a díky online světu ji rozšířit za hranice módní smetánky a dostat ji mezi nové potenciální zákazníky,“ říká Barbora Míková.
Nejrůznější módní videa ukázala, že online prostor umožňuje ukázat oděv z jiných úhlů pohledu než při samotných přehlídkách.
„Novinkou, se kterou se budeme setkávat v nadcházejícím roce čím dál častěji, je zcela virtuální přehlídka za pomocí avatarů, tedy digitálních těl. V příštích sezonách se pravděpodobně dočkáme mixu toho všeho a kdo ví, s čím dalším módní značky přijdou,“ dodává lektorka Institutu módní tvorby Barbora Míková.