„Pracovali jsme velmi tvrdě, abychom Competitive režim zapracovali do uzavřeného betatestu. Četli jsme pak zpětnou vazbu komunity a vzali si ji k srdci. V reakci na to jsme mód dočasně deaktivovali. Chceme ho přepracovat a vylepšit,“ napsal šéf vývoje Jeff Kaplan na oficiálních fórech.
Původní koncepce Competitive módu nadřazovala počet odehraných zápasů dovednostem hráčů. Prestižní hodnocení tak bylo spíše otázkou stráveného času nežli odrazem individuálních schopností.
„Naším cílem je přepracovanou verzi módu do hry vrátit po vydání Overwatche,“ slíbil Kaplan. Projekt se ostatně před vydáním dočkal řady změn.
Tvůrci například upravili systém odměn za dohrané zápasy. Původně totiž bylo možné odemykat prvky pro jednotlivé hrdiny, což uživatele mnohdy vedlo k hraní hrdinů zcela nevhodných pro dané utkání. Momentálně jsou odměny zcela náhodné.
Overwatch je síťová akce, se kterou společnost Blizzard Entertainment poprvé prozkoumává pole stříleček. Titul připomíná křížence mezi Team Fortress 2 a DOTA. Na výběr je tak z řady hrdinů s unikátními schopnostmi. Hraje se však na asymetrických mapách.