Ještě dva měsíce po vydání si vývojáři aktuálního hitu Baldur’s Gate 3 pořádně neodpočinuli, stále se totiž objevují nové a nové chyby, které je potřeba opravit. Ne že by snad byla hra nehratelná, jako blahé paměti třeba WWE 2K20 (viz náš článek), ale prostor na zlepšení tu rozhodně je.
Ne všechny „opravy“ ovšem v publiku vyvolávají očekávané děkovné reakce, některé dobře míněné zlepšováky se dokonce občas ukážou i vyloženě kontraproduktivní. Například umožnění sdíleného inventáře mezi postavami přineslo spíše zmatky než ulehčení, a tak bylo zase později odstraněno.
Ještě bouřlivější reakci ovšem vyvolala zdánlivě drobná změna mluvícího hospodského kocourka, který sám sebe oslovuje jako Jeho veličenstvo (His Majesty). Ten není z hlediska hlavní příběhové linie nijak důležitý, ovšem mezi hráči je velmi oblíbený, kvůli svému typicky povýšenému kočičímu chování. Původně šlo o zástupce bezsrsté rasy Sphynx, jelikož se ale v této herní oblasti pohybuje ještě jedna podobná kočka, rozhodli se vývojáři Jeho veličenstvo vizuálně odlišit a tak mu nechali narůst srst. A to neměli dělat…
„Mohla to být hra roku,“ smutní je například jeden z uživatelů sociální sítě Reddit, další pak říká, že kdyby už neměl nahráno 300 hodin, tak bude chtít po Steamu refundaci. Drtivá většina lidí se pod vtipně použitým memem „Look How They Massacred My Boy“ z filmové série Kmotr shoduje, že původní podoba „naštvaného šourku“ byla dokonalá a že když už tedy Lariani cítili potřebu někoho měnit, tak to měla být ta druhá kočka.
Tak jako už mnohokrát v minulosti naštěstí vývojáři přáním fanoušků vyslyšeli, a hned v dalším patchi kocourka zase „oholili“ do původní podoby. Komunita návrat „plešounka“ přijala s nadšením, najdou se však samozřejmě i kritické hlasy, podle kterých by si vývojáři měli přestat hrát s číčami a raději si pospíšit s notně zpožděnou xboxovou verzí hry.