Diskuze
Realismus versus zábava, k čemu se kloníte spíše?
Děkujeme za pochopení.
J18i84ř86í 88J91a18h79o52d72a
Mám na to stejný pohled, jako Jan Hamáček v článku. Hry a "realistické" se nedá spojovat. Vždycky to je o tom, jak moc si autoři, nebo hráči myslím, jak to asi probíhá reálně a pokusí se to alespoň nastínit, nebo v případě hráčů prožít.
J72a52k90u70b 81B55o52h30o32n55ě73k
Jak říkával Dak'kon: "Balance. Balance in all things."
Dokud je na výběr jak ze zábavných arkád, tak propracovaných simulací, tak si každý může vybrat podle povahy nebo momentální nálady. A pokud už někdo chce vyloženě masovku, tak by se měl držet Paretto optimálního přístupu a realismus ubírat jenom když to přinese vyšší přínos zábavy. Některé ústupky od reality jsou třeba dost zbytečné a nic hře nepřidají.
H45o53n67z52a 51P87o59s63t
Jsou hráči, pro které ta otázka nedává smysl. Klikat zběsile do myši a koukat jak naskakují velké číslice ze záplavy nepřítel je nebaví. Chtějí něco zkoumat, oběvovat a mít výzvu z hraní. Realismus je pro zábava. A takových je hodně, podle prodejů kingdom come.
J74a55n 37P84u65l79e94c
Každá hra je jen uměle vytvořený svět, který nemá s reálným životem nic společného. Diskuze, zda do Battlefieldu (ne)patří černoši a ženy (zvláštní je, že třeba naprosto nesmyslné jízdní vlastnosti tanků hráčům volajících po údajném realismu nevadily ), je směšná, když si uvědomíme, že tato "válečná" hra ve skutečnosti vůbec neukazuje opravdové válečné hrůzy, zabíjení a umírání, ze kterých by se většina z nás hned pozvracela. Takže nehrajme si na realismus ve hrách, hry jsou jen zábavou, reálný svět hledejme mimo monitor.
V32o45j53t17ě42c95h 34T31i93c45h22ý
Někdo má rád holky jiny zase vdolky... Pro někoho je zábava realisticka hra, pro někoho naopak čím dál od reality, tím lépe - viz japonské hry...
K58a40m59i13l 35K81o43l48á42ř
Obdivuji hry, které dokáží skloubit realistickou zábavu se zábavnou realitou...
M31a49r65t91i91n 18H45r56o45m66á35d89k86o
Podle mne by hra, která se nějakým způsobem snaží blížit realitěy (letecké simy, vlakové a podobně) by měly umožnit hardcore mód, kdy třeba skutečně musíte provést nějaké kroky než třeba tzv. oživíte lokomotivu, při nesprávném způsobu řízení mašinu poškodíte atd. Na druhou stranu by tyhle věci, které hru ztěžují, měly jít vypnout a hrát si v "easy" módu. Tohle platí nejen pro simy. ale všechny hry, které se nějakým způsobem snaží blížit realitě.
P32a16v75e25l 23P77o21s32p72í16š38i25l
Rozhodně zábava... protože opravdu realistická hra by znamenala i to, že první smrtí prostě končíte a tu stejnou hru podruhé ani nevyzkoušíte/nespustíte A to by opravdu někdo chtěl?
M11i33l25a51n 11G12r31o40s61s
Ubisoft nebo EA určitě ano. Každou smrti by sis hru musel koupit znova, pro ně ideální
J11i95r86k24a 49H86o88n73c58ů
Jistou míru reality mám rád. Nikdy nezapomenu, jak jsem byl kdysi dávno nadšený z OFP. Jediný výstřel. Bum! Jsi mrtvý. A možnost ukládání minimální. (což sice šlo obejít, ale bylo to dost nekomfortní)
R78a86d80e70k 17Č52e36r20n68ý
Abych přímo odpověděl na otázku, tak spíše se kloním zábavě. Jelikož nejraději hraji RPG v otevřeném světě, tak ale asi od obojího trochu. V RPG většinou ztroskotám, nemám nic, musím přežít, spát, sbírat jídlo, lovit zvěř, učit se povolání, bojovat - tedy mraky mraky věcí jako v realitě. Ale aby hra byla živější, akčnější, rozmanitější, "zkrácená než to celé lze prožít v reálu" musí (většinou) v ní být zase nerealistické věci jako možnost kouzlit, rychlý přesun (teleport), rozmanitá monstra, rychlé vyléčení z nemocí, velký neviditelný batoh na 200 kg nákladu :), více zbraní u sebe, ale zároveň pohyb postavy jak pírko včetně možnosti stealth akcí atd. :o) ooo)
Je mi ho líto, říká „Ciri“ o novém představiteli seriálového Zaklínače
Herečka Freya Allen, která v netflixovském seriálu Zaklínač hraje postavu Ciri, se nechala slyšet,...
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Měl jim pomoci propagovat hru, místo toho ji v přímém přenosu zepsul
Měla to být historická událost v téměř dvacetileté historii online hry MapleStory, nakonec ostře...
Bojíte se hororů? Skutečnost je často ještě divnější a děsivější
Věta „inspirováno skutečností“ se za léta nadužívání stala jen prázdnou marketingovou frází. Ne,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest
Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...
Že je všude cenzura? Naopak, youtuber ukázal, že sexy her je víc než dřív
Ani ty největší komerční blockbustery se dnes nebojí zobrazovat sex, reklamu na erotické hry už...
Škodu jsem chtěl přidat už dlouho, říká autor kultovní série Gran Turismo
Poprvé ve víc než čtvrtstoletí existence videoherní série Gran Turismo zařadili vývojáři do...
Bojíte se hororů? Skutečnost je často ještě divnější a děsivější
Věta „inspirováno skutečností“ se za léta nadužívání stala jen prázdnou marketingovou frází. Ne,...
Vydání nového Prince of Persia se kvůli úspěchu konkurence posouvá
Na Steamu se měla 14. května objevit v předběžném přístupu rychlá 2D roguelite akce The Rogue...
Inspektor/ka – oblast vigilance zdravotnických prostředků
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha