Diskuze

Realismus versus zábava, k čemu se kloníte spíše?

Je pro vás realistický zážitek, jak ho dokážou hry zprostředkovat, důležitý, nebo se kloníte spíše k zábavě? Na vaše odpovědi se těšíme v diskuzi pod článkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám na to stejný pohled, jako Jan Hamáček v článku. Hry a "realistické" se nedá spojovat. Vždycky to je o tom, jak moc si autoři, nebo hráči myslím, jak to asi probíhá reálně a pokusí se to alespoň nastínit, nebo v případě hráčů prožít.

0 0
možnosti
JB

Jak říkával Dak'kon: "Balance. Balance in all things."

Dokud je na výběr jak ze zábavných arkád, tak propracovaných simulací, tak si každý může vybrat podle povahy nebo momentální nálady. A pokud už někdo chce vyloženě masovku, tak by se měl držet Paretto optimálního přístupu a realismus ubírat jenom když to přinese vyšší přínos zábavy. Některé ústupky od reality jsou třeba dost zbytečné a nic hře nepřidají.

0 0
možnosti
HP

H17o15n21z36a 77P29o90s40t

22. 4. 2018 9:30

Jsou hráči, pro které ta otázka nedává smysl. Klikat zběsile do myši a koukat jak naskakují velké číslice ze záplavy nepřítel je nebaví. Chtějí něco zkoumat, oběvovat a mít výzvu z hraní. Realismus je pro zábava. A takových je hodně, podle prodejů kingdom come.

1 2
možnosti
JP

J92a81n 90P23u97l45e26c

22. 4. 2018 9:10

Každá hra je jen uměle vytvořený svět, který nemá s reálným životem nic společného. Diskuze, zda do Battlefieldu (ne)patří černoši a ženy (zvláštní je, že třeba naprosto nesmyslné jízdní vlastnosti tanků hráčům volajících po údajném realismu nevadily ;-)), je směšná, když si uvědomíme, že tato "válečná" hra ve skutečnosti vůbec neukazuje opravdové válečné hrůzy, zabíjení a umírání, ze kterých by se většina z nás hned pozvracela. Takže nehrajme si na realismus ve hrách, hry jsou jen zábavou, reálný svět hledejme mimo monitor.

1 0
možnosti
VT

Někdo má rád holky jiny zase vdolky... Pro někoho je zábava realisticka hra, pro někoho naopak čím dál od reality, tím lépe - viz japonské hry...

1 0
možnosti
KK

Obdivuji hry, které dokáží skloubit realistickou zábavu se zábavnou realitou...

0 0
možnosti
MH

Podle mne by hra, která se nějakým způsobem snaží blížit realitěy (letecké simy, vlakové a podobně) by měly umožnit hardcore mód, kdy třeba skutečně musíte provést nějaké kroky než třeba tzv. oživíte lokomotivu, při nesprávném způsobu řízení mašinu poškodíte atd. Na druhou stranu by tyhle věci, které hru ztěžují, měly jít vypnout a hrát si v "easy" módu. Tohle platí nejen pro simy. ale všechny hry, které se nějakým způsobem snaží blížit realitě.

1 0
možnosti
Foto

Rozhodně zábava... protože opravdu realistická hra by znamenala i to, že první smrtí prostě končíte a tu stejnou hru podruhé ani nevyzkoušíte/nespustíte ;-) A to by opravdu někdo chtěl?

3 0
možnosti
MG

Ubisoft nebo EA určitě ano. Každou smrti by sis hru musel koupit znova, pro ně ideální ��

0 0
možnosti
Foto

J22i38r32k73a 75H71o23n75c81ů

21. 4. 2018 21:36

Jistou míru reality mám rád. Nikdy nezapomenu, jak jsem byl kdysi dávno nadšený z OFP. Jediný výstřel. Bum! Jsi mrtvý. A možnost ukládání minimální. (což sice šlo obejít, ale bylo to dost nekomfortní)

0 0
možnosti

Abych přímo odpověděl na otázku, tak spíše se kloním zábavě. Jelikož nejraději hraji RPG v otevřeném světě, tak ale asi od obojího trochu. V RPG většinou ztroskotám, nemám nic, musím přežít, spát, sbírat jídlo, lovit zvěř, učit se povolání, bojovat - tedy mraky mraky věcí jako v realitě. Ale aby hra byla živější, akčnější, rozmanitější, "zkrácená než to celé lze prožít v reálu" musí (většinou) v ní být zase nerealistické věci jako možnost kouzlit, rychlý přesun (teleport), rozmanitá monstra, rychlé vyléčení z nemocí, velký neviditelný batoh na 200 kg nákladu :), více zbraní u sebe, ale zároveň pohyb postavy jak pírko včetně možnosti stealth akcí atd. :o) ooo)

1 0
možnosti