Vedení bílých hvězd své příznivce vyzvalo, aby KHNP Arenu vyprodali alespoň virtuálně. Na 25 nejpilnějších kupujících navíc čeká odměna ve formě originálního hraného dresu Horácké Slavie z uplynulého ročníku Chance ligy.
Osud si s hráči nepěkně pohrál. Prvoligoví hokejisté Horácké Slavie Třebíč od začátku kalendářního roku tvrdě makali na tom, aby si zajistili účast v předkole play off Chance ligy. To se jim i díky dvanácti výhrám v řadě na konci nadstavbové části také povedlo.
Vítěznou sérii svěřenci kouče Radka Nováka prodloužili i ve vyřazovací části: oba zápasy na ledě pražské Slavie dotáhli do úspěšného konce (3:1 a 3:2). Když se měla série přesunout na Vysočinu, zasáhla vyšší moc. Sezona kvůli snaze zabránit šíření koronavirové nákazy byla předčasně ukončena.
Horácká Slavia tak přišla o možnost potvrdit svou parádní formu před vlastními fanoušky. Vedle sportovní stránky utrpěl klub velkou ztrátu také finančně. „Je to velký zásah do ekonomiky klubu,“ připouští obchodní a marketingový manažer třebíčského klubu Daniel Šlapák. „Nicméně teď jsou důležitější věci. Zdraví a ekonomika státu celkově,“ uvědomuje si.
V nelehké situaci se za klub postavili fanoušci. „Přišli s myšlenkou, že by klubu rádi pomohli. Potom jsme dali v klubu hlavy dohromady a vymysleli jsme tento model, který nám přijde logický,“ popisuje Šlapák, jak došlo k myšlence prodeje vstupenek na virtuální utkání.
„Fanoušci to velmi kvitovali. Díky tomu, že první myšlenka vzešla od nich, se na tom aktivně podílejí a účastní se toho,“ těší Šlapáka.
Akci oddíl na svém webu rozjel minulé pondělí a po třech dnech hlásil již více než dvě stovky prodaných vstupenek. „Nějaká přesná čísla nyní říkat nebudu, ale současný stav je teď samozřejmě vyšší,“ říká Šlapák. „Zájem neopadá.“
Pozitivním signálem je i fakt, že už se téměř podařilo vyprodat všechny reklamní předměty s logem play off 2020. „Vytvořili jsme několik produktů a je o ně ve fanshopu veliký zájem. Podpora ze strany fanoušků je veliká a já jim za to musím poděkovat,“ pochvaluje si Šlapák.
Šanci zakoupit si lístky na virtuální utkání a dostat se mezi pětadvacítku fanoušků, kteří od klubu získají originální dres, budou mít zájemci do 30. dubna.