Diskuze
Body pro strojvůdce, co mají zabránit nehodám, narazily. Systém je moc přísný
Děkujeme za pochopení.
P90e21t83r 33L73u69k69á28š
Klasika naší vlady a ministerstev.... Je někde problém? Zvýšíme postihy! Žeby zauvazovali nad odstraněním problémů nebo jejich minimalizaci a modernizaci....neeeee,moc těžké....proste jen napalime větší flastry. Ze by do dvou let zbylo minimum firu to uz nikoho z nich netrápí, oni svou práci přece odvedli ;]
J12a26n 34P16a60v38e58l56k66a
Normálka. Chybí zabezpečení? Zvýšíme sankce!
J51a25n 31P46a28v70e21l47k13a
A za několik let se na vlacích objeví nápisy jako na autobusech: Přijmeme řidiče v každém věku i bez řidičského průkazu.
L82u96k17á28š 72M83a34r98e39d30a
Kazda normalni firma pocita s lidskou chybou a stavi system tak aby dopad tech chyb eliminovala. Stat? Ten lidi tresta. Rad bych tedy aby se vymyslel system, ktery bude trestat vladu pokitami za deficitni rozpocet....
R53a77d74e14k 16H66a22m72p49l
No jo, jenže ono je tak jednoduché pokutovat mašinfíru... Daleko složitější je vymyslet systém hodný 21. století, který bude přecházet chybám. A ještě jedna poznámka. Pokud si někdo myslí, že vymyslí systém zcela bez selhání, je naprosto mimo. Takový systém neexistuje. Takže určitou míru chybovosti je třeba vyhodnotit jako normální stav, jde jen o to, aby chyby nebyly fatální a i tak sem tam se nějaká fatálnější zcela jistě udělá, i kdyby zde byl systém bezpečnosti provozu na železnici moderní.
J71i84n69d86ř71i20c83h 53Š49k81o61p98e38k
To je sice pravda, u žádné profese není možné vymyslet systém, který bude přecházet chybám, ani u lékařů.
Ale nechápu, proč by za chybu, kterou strojvůdce způsobí ve své druhé práci, v době, kdy má odpočívat, nemohl mít roční zákaz činnosti. To je přiměřený trest úmyslnému jednání.
J28i30n81d70ř53i21c83h 19Š22k75o86p82e53k
Klasika. Řešení na český způsob.
Přeci nezavedeme tresty, které budou na 99 % pracovníků působit preventivně a tudíž funkční. To ne, raději zavedeme symbolické tresty ve stylu nažraného vlka a celé kozy.
Obdobně jako se dokážeme vypořádat s přestupky např. řidičů kamionů.
J39a53n 67K76o66m85r65s79k65a
Nechápu důvod proč má strojvedoucí který má tak vysokou zodpovědnost tak nízký plat.
Na rozdíl od doktora, který může způsobit svoji nedbalostí smrt jednoho člověka, může strojvedoucí způsobit smrt mnoha lidí. Takže jeho výplata by měla být minimálně srovnatelná s výplatou MUDra.
To je právě ten paradox, kdy si všichni musíme říci kdo má jakou skutečnou zodpovědnost.
Ale platí to i pro ostatní profese.
T10o25m59á53š 31L44e23t10a88v40k59a
Je to zaměstnání srovnatelné s řidiči kamionů. Takže nechápu, proč i strojvůdci nemají kartu, kterou by na začátku směny vložili do tachografu, aby mohli být kontrolováni. Jde o to, že i strojvůdce může být unavený.. Ale to by musela být vůle.
R19a81d14e28k 80H40a85m71p25l
No, ani ne vůle, ale zcela jistě by to způsobilo kolaps vlakové dopravy. Protože je naprosto jasné, že většina mašinfírů jezdí daleko více, než by měla...
M75a42r57t61i68n82a 15Z48a97h33o12ř62a85n32s81k37á
Nebylo by lepší vrátit na železnici výpravčí? Podle toho co jsem si o této problematice přečetla, tak výpravčí měli zodpovědnost za vlak, aby měl volnou trať do příští stanice, takže to hlídal společně se strojvedoucím. Pak se výpravčí zrušili, a veškerá zodpovědnost se přenáší na strojvedoucí, kteří jsou už tak pod tlakem, A v kanclech se vymýšlí represe, no klasika .Ubrat kontrolorů v kancelářích, a přidat za ty peníze lidi přímo do provozu.
M78i98c45h42a53l 85K76o49u16t51n26ý
Výpravčí je zaměstnanec SŽDC. Tam těch kontroloů v kancelářích moc nebude.
S60a85m42u29e31l 85K73u87p67k67a
Ludia budu robit chyby, lebo su len ludmi. A je jedno, ci im za to bude hrozit 100 rokov basy alebo desat obeseni. Treba sa skor zamerat na techniku. Preco to v leteckom priemysle ide a tu nie?
J96i83ř48í 38B73r12e65z38o95l32u59b32s90k11ý
Protože železnice má jinou úroveň, jiné lidi a minimální tlak na zavedení jednotných, západních postupů. Každý kdo chtěl po 89 létat musel všechno sovětské hodit do koše a začít znovu podle západu. Nic takového se na železnici neděje.
Čekat čtyřicet minut na latte? Fronty ve Starbucks deptají obsluhu i zákazníky
Kavárenský řetězec Starbucks se ve Spojených státech potýká s dosud nepoznaným problémem: příprava...
Svět udivuje Minipicasso. Obrazy dvouletého génia se prodávají za tisíce
Svět nejenom výtvarného umění vzal útokem dvouletý německý chlapec, který se proslavil svými...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Zájem o penzijní DIP je menší, než se čekalo. Mají jej jen desítky tisíc lidí
O zajištění na důchod prostřednictvím investic se státní podporou Češi zatím velký zájem...
Znát věk odchodu do penze v 50 letech je nesmysl, vmetla ekonomka Kupkovi
Je nesmyslné, aby se lidé až v 50 letech dozvídali, v jakém věku půjdou do důchodu. V diskusním...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Vlakem 200 km/h na českých kolejích. Jak to cestující pocítí v jízdních řádech
Premium Na začátku měsíce oznámilo ministerstvo dopravy, že na čtyřech úsecích tratí prověřuje možnost...
V New Yorku rekordně zdražily hotely. Z každého pátého je útulek pro migranty
Ubytování pro migranty, inflace, útlum krátkodobých pronájmů typu Airbnb, ale také pokles výstavby...
V USA přibývá střetů samořízených vlaků s lidmi. Jsou bezpečné, tvrdí dopravci
Americké železniční odbory i veřejnost vyjadřují sílící obavy o bezpečnost v souvislosti s...
Znát věk odchodu do penze v 50 letech je nesmysl, vmetla ekonomka Kupkovi
Je nesmyslné, aby se lidé až v 50 letech dozvídali, v jakém věku půjdou do důchodu. V diskusním...
OBRAZEM: Dechberoucí luxus i sardinky ve dvou patrech. Jaká je budoucnost létání
Designéři se předhánějí v návrzích, jak by mohlo už za pár let vypadat létání. Ty nejlepší náměty...