Někteří klienti ČSOB si stěžovali, že během pátku došlo k duplicitním platbám provedeným kartou. Když se však snažili doptat, kdy jim bude hotovost vrácena, na infolince dostali neurčitou odpověď.
„Na infolince to vůbec nechtěli řešit a zadržují lidem peníze. Nejvíce mě štve, že to začali řešit až v pondělí,” uvádí jedna z poškozených klientek.
ČSOB potvrdila, že k duplicitním platbám u některých klientů opravdu došlo. „Ano, bohužel ve dnech 27. a 28. ledna došlo k několika případům zaúčtování duplicitních plateb při platbě platební kartou,” uvedl pro iDNES.cz tiskový mluvčí ČSOB a Poštovní spořitelny Patrik Madle.
Na vině podle něj byla technická komplikace. „Problém byl způsoben dodavatelem technického řešení a už došlo k jeho odstranění,” říká Madle a dodává, že ČSOB klientům peníze vrátí.
„V průběhu tohoto týdne bude částka automaticky navrácena na klientský účet. Za nepříjemnosti se klientům omlouváme,” uzavírá Madle.