Diskuze
13 tipů, jak správně obout kolo
Děkujeme za pochopení.
TEKILER
bod 3 je lež
delam do ciklistiky, zivim se tim ---- doporucuju tohleto obuti
pro turistu na horaka 2x schwalbe racing ralph, pro milovnika celoodpruzenych maraton biku nahradit predni schwalbe noby nic, lepsi plaste sem nejezdil
a na ceste si trekari muzou polibit rit, vzdy jim ujedu, a k clanku, autor nikdy nemnel dobre kolo, jinak by bod cislo 3 nikdy nenapsal
http://www.dolekop.com/fotky/46007-hodnotte-kritizujte-cistit-se-mi-to-nechtelo-
Tlusťoch
Pláště pro tlusťocha
Čus. Hele tady řikaj že kevlar a pod nejsou na větší váhu. zajimalo by mě jaký krosový pláště bych si měl na svýho autora koupit????? Je mi u jedno jestli budou vážit vo pár gramů na víc ale potřebuju spolehlivost a spíš víc do terénu. (vážim 115kg+13kg kolo+10kg bagáž Dík...
Touring Cannondale 1000 X
Jednoduse
, Kupte si plaste do terenu v kterym nejvic jezdite , na MTB jezdim taky a vetsinu casu travim na rychlych lesnich cestach (hard packed fast roads) a vyhovuji me 26x 1.95 Continental Town Country , nahore v Rockies uz musim met jinej dezen a pneu ktery vydrzi a racing sirsi Schwalbe jsou nezbytnosti ...... Na cyclovandry po asfaltu pouzivam Schwalbe Marathon , na silnicku Michelin a na treking Kogu Miatu protoze ji pouzivam jako commuter do prace , protoze je tu casto mokry asfalt Bondrager tire protoze nejlip odvadi vodu , lip nez vsecky 700 Panaracers . Volba spravny pneu na bicycle pro teren v kterym se pohybujete zvysi vasi bezpecnost a radost z jezdeni na kole , Nezapominejte na spravny tlak , nikdy nepumpujte vic nebo min nez udava vyrobce .
umek
Mne by zajimalo,
proc pneu na kolo stoji stejne a nekdy i vic nez na auto,kdyz je to desetina materialu oproti pneu na auto
TEKILER
Re: Mne by zajimalo,
protoze sou z kevlaru, a vazi 2x min nez klasicky plast pokud de o ty drahe
zyvodni obuti na auto taky nestoji jako barum na filetu, chce to mozek a neptat se na takove pi**viny
Petr
návod
Já jsem dobrý návod našel na cykl.cz. Tam je to trochu jinak.
loginname_
Podhuštění
snižuje riziko propíchnutí pláště střepem, protože se váha rozloží na větší plochu, ale zase zvyšuje riziko proražení při tvrdém nájezdu na hranu (obrubník). Já jezdím na 2 atmosféry a spokojenost.
Pavel
článek
ad11) duše je potřeba kvalitní značka a ne nějaký šunt co se za 1/2 roku rozlepí nebo se utrhne ventilek, dobrá duše vydrží i 2 nebo 3 roky(pokud se výrazně nepoškodí). Přehuštěný plášť na asfaltu jede, v terénu nejede, skáče a na štěrku je velká pravděpodobnost defektu. Na podhuštěném plášti asfalt moc nejede, v terénu drží, možnost procvaknutí duše u ráfku (hlavně u pevného kola na zadním kole)
ad13) galuskové ventilky používám snad 4 roky a zatím jsem ho nezlomil:-) Pumpu to chce na oba ventilky, bežná věc.
ad14) autor musí být špica chlap;-D
jirka
Re: článek
na galuskove ventilky se nedela pumpa s slauskem, chce to koupit redukci na dunlop/auto a foukat normalnim slauskem nebo rovnou u benzinky.
Pavel
článek
ad 8) řešíte kraviny, pro normální lidi UST pláště a UST ráfky, No Tubes hezké ale nezalepí větší defekt ikdyž se tvrdí že ano...to je ale věc tmelu
ad9) kravina je to naopak a navíc nemusí být odolnější...záleží na jeho váze a jeho konkurentů...to znamené kolik je tam také gumy. Poslední věta"Ultradrahé pláště mívají obvykle hodnotu TPI nižší." autor nic neví nic si nezjistí!!!
ad10) plášť se mění podle uvážení...chce to použít hlavu jako vždy. Na asfaltu malý vzorek nevadí, akorát hrozí větší riziko defektu. V terénu podle toho jak se kdo cítí, každý snad pozná jestli už mu plášť nedrží nebo je to pořád ještě v míře.
Pavel
článek
No nevím, jestli to dobře chápu tak je článek pro lidi co se v tom moc neorientují:-)
ad 2) normální lidi nejezdí po kořenech ani v blatě, potřebují univerzální vzorek asfalt/lesní cesty
ad 3) nadpis je pi...na, pláště si můžeš přehodit za hladké, silničku nemám a kupovat si ji nebudu:-)
ad 4) něco jako bod 2)
ad5) neznám nikoho, že by si na vyjížďku vezl náhradní kevlarový plášť....kevlar patka=lehčí, lepší jízdní vlastnosti, menší hmotnost
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Už toho máme dost! Jak se populární destinace perou s přemírou turistů
Velké pokuty za prkotiny, deklasování turistů na chodící peněženky, vytváření organizovaného...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Rekordní jeskyně světa. V unikátním žebříčku je zastoupené i Česko
Po celém světě bychom napočítali více než 1 200 veřejnosti přístupných jeskyní, které ročně...
Český výletník: Kde Československo nezaniklo. Hranice roztrhala dvě obce
Vždycky mě lákalo vidět, jak vypadá osada Sidonie na Zlínsku, jejíž část se „stěhovala“ na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Poutní místa v Česku zažívají renesanci, říká autor populární knihy
Lidé stále častěji hledají lokality, kde mohou uniknout před dnešním komplikovaným světem. Návod na...
Český výletník: Když sochy hrají golf. Zkuste si netradiční stezku v Praze
Golfové hřiště v Praze-Hostivaři je zároveň originální sochařskou galerií a jednou měsíčně nabízí...
Luxusní pláže i panenská příroda. Co a kdy objevovat na italské Sardinii
Premium Evropský Karibik. To označení si italský ostrov plně zaslouží. Najdete tu identicky průzračné moře...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Rekordní jeskyně světa. V unikátním žebříčku je zastoupené i Česko
Po celém světě bychom napočítali více než 1 200 veřejnosti přístupných jeskyní, které ročně...
Prodej bytu 1+kk s balkonem, 42 m2, Hluboká nad Vltavou
Hluboká nad Vltavou, okres České Budějovice
4 185 500 Kč