- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
konecne konkurence predrazenym smartwings na kanary ,to uz bylo potreba. Letos sem platil zpatecni za 11 tisic, hruza...
Já tam letím za cca týden a taky přes SW.......a SW jsem vybral jen proto, že byly nejlevnější (a to jsem bral jak odlety z Prahy, tak i z Vídně)......ale zase je mi jasné, že kvalita u SW není nic moc,......
Proč mám pocit, že tohle je reklama na Smartwings? Klasifikovat tuto aerolinku jako low cost přepravce je značně diskutabilní. Co do kvality služeb a struktury ceny letenek možná, ale cenově jsou v nejnižších tarifech prakticky vždy na desetinásobku cen RyanAir, EasyJet, Wizzair, a podobných létajících do stejných destinací z blízkých letišť v Německu.
Já třeba nechci létat z Německa...
Letenka je za pár korun, pak jsou ale dost vysoké příplatky za zavazadla a sedala, ale to jde oželet. A rozhodně ryanair nebo wizz, těm smart nemůže konkurovat, přitom služby lepší nejsou...
Jenže ty příplatky platit nemusíte. Takže platí první věta. Letenka je za pár korun. Pak to spíše naskáče o dopravu z/na letiště, ubytování, ...
Reálná cena je samozřejmě vyšší, neboť je poplatek za check-in, za výběr sedadla atd. ale v plné parádě se dá koupit lístek za dvojku. Letím se ženou na konec roku do Gruzie, pro oba všechny letenky (jeden s příručním a jeden s 20kg báglem) pod 8000, to ujde
Poplatek za check-in? To jsem tedy nezažil.
Letenka po Evropě za nějakých 30 EUR? Proč to tady není už dávno, letadlo pobere dejne tomu 150 lidí, což je zhruba tolik jako 35 aut nebo 3 autobusy (2 patrové). Navíc je několikanásobně rychlejší. Pri těchto cenách by se ulehcilo preplnenym silnicim. Jediná nevýhoda jsou ta kabinova zavazadla a fakt, že auto nebo autobus zajede prakticky kamkoliv, zatímco letiště je na jednom místě, většinou za městem, takový Hahn je 100 km od Frankfurtu...ale budoucnost dopravy je v letani...
Je to dávno. Brno - Barcelona v roce 2005 za 450 Kč zpáteční.