- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
„Nová strategie skupiny VW. Škoda jako levnější a Seat prémiová značka.“ Oznámení posunu české značky hierarchicky níž vyvolalo v uplynulých týdnech bouřlivou reakci. Jenže tento titulek je skoro rok starý (čtěte zde). Tu strategii totiž razí ve Wolfsburgu déle.
Cíl je jasný, ale jak toho dosáhnout a nezničit se, podle všeho nikdo moc neví. Ve zkratce je to nalajnované takto: Volkswagen bude stále neomezeným králem a k tomu si bude hrát s elektromobily. Ze Seatu bude playboy. Škodovka má potichu makat a vydělávat. Audi pak bude honorace. Jenže svět se za poslední tři dekády pootočil, takže se to všechno trochu promíchalo – staré pravdy už tolik neplatí a stavovská pravidla zavál prach.
Připojte se ještě dnes a získejte: