Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil veliké vášně. Jeden z jeho vývojářů nyní zavzpomínal na dobu, kdy si kvůli obrovskému množství nenávistných reakcí museli dokonce najmout ochranku.

I když je aktuální seriál od Amazonu obecně hodnocený velmi pozitivně (viz náš článek), najdou se hlasy, které tvrdí, že to není opravdový Fallout. Ten podle nich skončil druhým dílem, někteří ještě tak vezmou na milost strategickou odbočku Tactics, ale následná 3D pokračování neuznávají. Ne snad, že by to byly špatné hry, na původní látku ovšem nijak nenavázaly a spíš než Falloutem jsou jakýmsi postapokalyptickým Skyrimem.

Podle ortodoxních fandů jsou pravé Fallouty jen ty isometrické.

Vývojáři z Bethesdy jsou dnes na nějaké ty urážky a posměšky zvyklí, ostatně často tomu svým chováním jdou sami naproti (viz náš článek). Jak těžké je pracovat s kňourající a věčně ublíženou komunitou „hardcore“ hráčů, se přesvědčili už vývojáři třetího dílu z roku 2008. Od jejího prvního oznámení byli totiž mnozí fanoušci skeptičtí a svoji nelibost nad opuštěním tradičního isometrického nadhledu dávali hlasitě najevo.

A to nejen řečnickými argumenty, ale bohužel i nadávkami a výhrůžkami násilím. Takové toxické chování není v herním průmyslu žádná vzácnost (viz náš článek), v tomto případě ovšem byla situace tak vážná, že se vedení společnosti pro jistotu rozhodlo zavést organizační opatření.

„Možná vás překvapím, ale ne každý hráč je milým člověkem. A je mi to líto, ale Fallout má ten podíl nepříjemných fanoušků ještě o něco horší, než bývá zvykem,“ prohlásil ve svém novém videu grafický návrhář John Lobe, který je mimo jiné autorem ikonického monstra Deathclaw (viz náš článek).

Pro celkově malou, ale jinak velmi hlasitou skupinu byla prý jakákoliv snaha o oživení značky kacířství. „Poprvé ve své historii musela Bethesda najmout sekuriťáky,“ zavzpomínal Lobe na neobvyklou posilu tehdejšího vývojářského týmu. Díky bohu zůstalo jen u klávesnicových válek a nikomu se nic nestalo, oceňovaný grafik však vzpomněl, jak demotivující a ubíjející pro vývojáře bylo sledovat příspěvky na sociálních sítích. A to si je vědomý toho, že vedení dělalo vše pro to, aby je od těch nejhorších výstřelků dokázalo odstínit.

Bohužel situace v internetovém prostředí se od té doby ještě o něco více vyhrotila a šance na nějaké zlepšení jsou prakticky mizivé. Někteří lidé jednoduše raději tráví čas kritizováním toho, co se jim nelíbí, než aby se věnovali tomu, co mají rádi. Nebuďte, prosím, takoví.

Autor:
Témata: Fallout, Amazon
  • Nejčtenější

IKEA otvírá pobočku v Robloxu, zaměstnancům nabízí 340 korun za hodinu

Švédská společnost IKEA chce oslovit i mladé zákazníky a tak se jim snaží přiblížit skrz populární...

Herní krásky, které berou dech. A jeden krasavec k tomu

Ač se puritáni a politicky hyperkorektní lidé snaží bojovat proti sexy postávám na každém kroku,...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Vyděrač už dva roky každý den zabíjí jedno NPC, chce pokračování Skyrimu

Od vydání zatím posledního dílu série The Elder Scrolls už uplynulo víc než dvanáct let a...

Taková břečka dostala zelenou? Hráči si ohledně novinky neberou servítky

Minulý týden PlayStation odhalil nové informace ohledně chystaných her a jedna z nich vyčnívá v ne...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Hlavní hrdinkou nové hry od autorů šokující Agony bude posedlá nymfomanka

Polské studio Madmind oznámilo nepřímé pokračování své hororové hry Succubus. Ve hře s výmluvným...

Ve fotbalové hře od Electronic Arts začalo EURO 2024

Electronic Arts sice přišli o práva na používání zančky FIFA, jinak se toho pro její fanoušky ovšem...

Hráči World of Tanks si nově mohou vyzkoušet vylodění v Normandii

Ku příležitosti osmdesátého výročí Dne D přibyla do populární videohry World of Tanks spousta...

Před 40 lety vznikl Tetris, druhá nejprodávanější herní značka všech dob

Je to dnes přesně čtyřicet let od momentu, kdy Rus Alexej Pažitnov představil světu prvotní koncept...

Druhá řada seriálu The Last of Us ani zdaleka nepokryje události hry

Ačkoli druhou řadu postapokalyptického seriálu The Last of Us uvidíme až příští rok, už nyní je...

Obstála dětská opalovací kosmetika Lirene na horkém sluníčku?
Obstála dětská opalovací kosmetika Lirene na horkém sluníčku?

Jaké jsou zkušenosti našich testerů a jejich dětí s dětskou opalovací kosmetikou Lirene? Ochránil pokročilý systém fotostabilních organických a...

Vznikající nádor v těle signalizuje celá plejáda příznaků, říká neurochirurg

Premium Narodil se v USA, zkušenosti sbíral i ve světě, ale doma je v Praze. Specialista na operace mozku Jan Šroubek si nyní...

Hledal jsem manželku v Africe, sbalit ženskou tam zabere sekundu, říká dobrodruh

Premium Byl na šesti kontinentech, projel 135 států a během své cesty kolem světa ujel 230 tisíc kilometrů. Parťákem mu po...

Hejt není názor, říká Arichteva. Žena herce Blažka jí doporučila plastiku prsou

Herečka Veronika Arichteva (38) se stala terčem kritiky manželky herce Filipa Blažka (50). Jolana Blažková (44) se...

Hana Vagnerová: Nikdo v USA neříkal, že bych měla být vdaná a mít děti

Herečka Hana Vagnerová (41) žila střídavě v Česku a USA. Aktuálně má za sebou natáčení amerického filmu s hvězdou...

Čekat čtyřicet minut na latte? Fronty ve Starbucks deptají obsluhu i zákazníky

Kavárenský řetězec Starbucks se ve Spojených státech potýká s dosud nepoznaným problémem: příprava kávy trvá příliš...