„Jen pro vaši informaci. Kečup. Patří. Do. Lednice!,“ zní tweet, který visí přišpendlený hned navrchu britského twitterového účtu s dosahem pět milionů zhlédnutí. O vlně reakcí poté informovaly desítky britských i amerických webů.
Den nato Heinz na svém Twitteru zveřejnil i anketu s dotazem, kde tedy svůj kečup lidé doma uchovávají. S potravinovou firmou souhlasilo 63 procent lidí, zbytek byl proti. Někteří z nich argumentovali, že v restauracích je kečup také na stole a nic se mu nestane, navíc studený kečup prý není chuťově dobrý.
Nicméně většinový názor, který v anketě vyjádřilo více než osm tisíc lidí, hlásal, že by to nemělo být ani předmětem diskuze, jakmile se rajčatové dochucovadlo otevře, patří do lednice.
Sto padesát let stará firma s kořeny v Pittsburghu svým prvotním tweetem na platformě rozbouřila vlnu vášnivých debat, do ankety, která následovala, se zapojilo 13 tisíc lidí. Jeden uživatel v komentářích napsal „Heinz neví, kde skladovat vlastní produkt.“ „V lednici,“ zněla jednoduchá odpověď od britského účtu Heinz, oba komentáře mají přes třicet tisíc přečtení.
„Vždy byla jen jedna správná odpověď a my ji rádi rozšíříme napříč Spojeným královstvím,“ sdělil mluvčí firmy serveru Daily Mail.
Není to poprvé, kdy se lidé nebáli projevit svůj názor ohledně oblíbené metody skladování, americká zpěvačka Cardi B například v roce 2018 na Twitter napsala, „Těm, kteří dávají kečup do lednice, nemůžete věřit.“