Kampaň nese název Najdi si i ty svou lásku mezi knihami a podle organizátorů se zaměřuje konkrétně na teenagery, kteří hledají nejen lásku, ale i sami sebe. Fotografie, které vznikly v rámci Book-cool-in, si kladou za cíl upozornit na pokles čtenářské gramotnosti čtenáře i nečtenáře napříč všemi kulturami.
Jedná se o celou sérii fotografií se čtenářskou tematikou, které byly pořízeny přímo v prostorách knihovny. Fotografie zobrazují lásku v širokém pojetí: lásku mezi dívkou a chlapcem, lásku gayů a lesbiček a v neposlední řadě také lásku bez rasového rozdílu.
"Snažili jsme se, aby série fotografií na podporu čtení zasáhla více kultur, proto jsme oslovili i cizince. Rádi bychom těmito fotografiemi bořili mýty a bariéry. Kampaň je cílená hlavně na základní a střední školy, protože v současné době je věková skupina od 12 do 16 let na nejnižší čtenářské úrovni. Zároveň očekáváme, že zasáhne mnohem širší věkovou skupinu a osloví širokou veřejnost," říká projektová manažerka kampaně Eva Pudlowská.
V rámci "Bukulína" také vznikají apelativní videa, která mají teenagery nenásilnou formou navnadit ke čtení. Videa budou prezentována na základních a středních školách. Následně budou také promítána v nových prostorách Knihovny města Hradec Králové, která se v září přestěhuje do bývalé továrny Vertex.