- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak gastro služby jsou drsné, tvrdé prostředí a rozhodně není možné stavět na tom, že tam pracují hendikepovaní - to by mělo být jen tak "mimochodem", hlavní důvod, proč tam chodit, musí být kvalitní služby! Pro paní fundraiserku mám hlavní vzkaz, že je ta kavárna určitě na hodně špatném místě - mohlo by se jí dařit někde na sídlišti, třeba na Jižním městě, kde chybí pořád takové podniky pro maminky s kočárky, důchodce apod. (někdo tu zmiňoval Kobylisy, což je super místo), nebo na Letné, kde je hodně mladých lidí a cizinců a kavárna na kavárně, fungují. Možná podobně v Karlíně, snad i Dejvice, Vinohrady nebo Smíchov - ale v těchto uličkách, kde ta kavárna je, se může udržet jen podnik, kam lidi cíleně jdou, což tato kavárna zjevně není (průměrné služby či nabídka?) - mělo by to být někde, kde projde víc lidí "kolem". Měli by se přestěhovat dřív, než bude ukončení provozu jedinou smysluplnou věcí.
Jsou podniky, kam se podruhý opravdu nechce.
Nával tam byl nejspíš proto, že návštěva toho podniku byla momentálně in a cool a Bůh ví, co ještě. Jenže tohle vydrží jen chvíli a pak se to vrátí k normálu. Rozhoduje kvalita služby, cena, dostupnost a u mužské části zákázníků také atraktivnost a chování servírek. Jistě existuje mnoho pracovních pozic, které mohou lidé s hendikepem zastávat a i ve státních organizacích by se jich našlo dost, ale předvádět jejich schopnosti touto formou bylo asi poněkud nešťastné. Navíc to evidentně přitáhlo jen určitou skupinu lidí, kteří si tento počin chtěli zapsat do svého společenského portfolia.
Servírky opravdu nerozhodujou. Aspoň u normálních chlapů ne. Možná někde v nonstopáči, nevím.
tak asi bude problem jinde. Vysoke ceny? spatna dostupnost? Vubec nemusi mit vysoke ceny, protoze na platy lidi s handicapem dostava od statu kazdy mesic dost penez , takze bud je slecna, pani trochu nenasytna a nebo nevim. Moje dcera pracuje v kavarně kde obsluhují neslyšící . Je to na horším místě, žádný střed Prahy , ale Ládví a dcera je neustale někde v TV i tady na idnes je s ní velky rozhovor a kavarna jim krasne šlape a už mají i neslyšící cukrárnu , celé léto na festivalech , lidí co tak chodí je pořad více a více , pečou vyborné domací koláče a dory a ty od nich odebírají pokud vím i statní organizace a soukromé firmy, pravidelně je tam kulturní program, vernisáže. Slečna by měla zkusit se třeba inspirovat.
Tak z toho udělejte místo kde se bude kouřit a dejte tam pivo za lidovou cenu a budete mít plno
Kdyby si tu kavárnu otevřela mezi milionáři v poslanecké sněmovně tak tam nebude ani noha, jak tam mají draho. To by mne zajímalo, co s těmi penězi dělá...
Asi to chce větší PR. Jeden status na fb je málo. Osobně ani nevím, že existují a kde.
To vypadá na tunelující neziskovku...
Pokud cekala, ze da jeden status a lidi ji tam budou chodit, tak je dost naivni. Super, dala status a dostalo se to mezi lidi. Super. Ale v tu dobu zaroven mela nalezt nejakou strategii a ne se spolehat na status, ten rychle zestarne..
Presne tak, majitelka ma zjevne problem s marketingovou strankou vedeni firmy. Pokud se ji povedlo jednou tam dostat tolik lidi, mela jim nabidnout neco, kvuli cemu se tam ti lide vrati...
Tak to prostě je. FB ukáže nějaký dojemný příběh, pár lidí se zasnaží, podpoří, většinou stejně jen likem, a stejně, pokud tam není nějaká trvalá hodnota, to za pár týdnů vyšumí....