- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdybyste raději za uplynulých dvacet let postavili vysokorychlostní koridor pro pendolina Cheb-KV-Chomutov-Ústí. Ze Žatce je to do Chomutova 20 minut.
To je takový problém dávat do článků o nějaké trati či silnici mapu s označením úseku, o který se jedná? Myslím, že by to přivítalo dost čtenářů.
To byste toho od ůstecké krajské redakce chtěl moc. Když se předloni v Děčíně stavěla Vilsnická spojka kolem nádraží, nebyli schopni ani jednou přidat mapku - přitom na webu městského úřadu byla volně k dispozici (úřední dokument nepožívá ochranu autorským právem).
Panečku to jsou parametry. Maximálně 100km/h (občas) a doba jízdy na 35 kilometrech jenom 52 minut.
Za prvé se podívej na výškové a směrové poměry tratě. Pořád je to jen vylepšená lokálka pocházející z konce 19. století, původně stavěna na max. 40 km/h. Na lepší parametry by museli zcela změnit třetinu trasy, což by byly náklady za mnoho miliard.
Za druhé těch 52 minut je včetně všech zastávek a případného čekání v Libochovicích. Linkový autobus jezdí ještě pomaleji, a to má k dispozici krásnou a skoro přímou silnici I. třídy.
Prej až 100 kilometrovou rychlostí
Ach ano, opět desítky metrů "oblíbeného" modrého zábradlí.