Kromě něho a Vávry jsou v týmu ještě Martin Rybníček a také dvě ženy, Michaela Votavová, jež sbírala zkušenosti v kopcích čtyři sezony, a letošní nováček Kateřina Hošťálková. A v průběhu roku přibyde ještě třetí žena, která pojede s Nissanem Sunny, dřívějším vozem Votavové.
Kategorie Sport Production je vyhrazena vozům s dvoulitrovými motory, sériovými brzdami i převody, jejichž výkon se pohybuje na rozhraní skupin A a N. "Po devíti letech strávených v těchto skupinách si musím zvykat na něco jiného. Musím hodně měnit styl třeba v zatáčkách. Byl to pro mě šok, když se mi na startu v Brně protočila kola, zatímco dřív jsem byl zvyklý na pořádný odpich," konstatoval Vojáček, který mezi devíti startujícími skončil celkově třetí.
Kategorie Sport Production, nástupce zanikajícího Superturisma, vznikla také proto, aby jezdci ušetřili peníze, ale minulo se to účinkem. "Takové auto stojí mezi čtyřmi až pěti miliony," připomněl Vojáček. "A není legrace postavit, servisovat a jezdit po závodech s pěti vozy. Na druhou stranu se závody do kopců oživí, protože dříve lidé mohli vidět jenom souboje mezi BMW a Fordy, kdežto tady přibyly i jiné značky jako Honda nebo Opel."
První závod mistrovství Evropy do vrchu se jede 28. a 29. dubna v rakouském Rechbergu, mistrovství republiky bude pokračovat o prvním květnovém víkendu v Náměšti nad Oslavou.