- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud někomu škola připomíná hypermarket, kde většinu věcí nebude potřebovat, má vysokou šanci, že tam bude pracovat jako plnič regálů. Bez nabiflovaných faktografických znalostí mu budou unikat širší souvislosti. Třeba u doktora bych předpokládal, že nad rozkrojeným tělem nebude přemítat, co je to za věc, která pumpuje krev. I když na internetu lze přeci najít všechno. Jinak nepochybuji, že ten, kdo se o paleontologii zajímá, umí více, než vyjmenovat dinosaury a nenaučil se to tím, že se jich šel zeptat, jak se jmenují. Musel to "nahoblovat" z knih.
a o tom to právě je PepoRUMe, lékař by měl umět pojmenovat a znát fungování i poslední srdeční molekuly a paleontolog nechť si nastuduje o pravěkých potvorách třeba celé Klementinum, ale musí dostávat pětky z Jiráska?
vyhledávat a zpracovávat informace mají ty děcka jako učit učiteli, co to nikdy neuměli? To starý biflování mělo aspoň něco do sebe
jak budou ty děti vědět, co a kde mají hledat
Je fakt, že amíci se systémem kda baskeťák k VŠ titulu nepotřebuje umět číst jsou uspěšnější. Třeba se k tomu dopracujem.
už Cimrman tohle vyřešil rozdělením látky na 2 části: "zabudka" a "nězabudka". A přísně zkoušel, zda si žáci "nězabudku" pamatují a naopak, "zabudku" znát nesměli.