Oskar se nebál ani poněkud lechtivého scénáře. Jako motivaci ke kontaktování zákaznické linky za účelem zjištění možné výše úspory, kdyby volající využil jeho služby namísto těch konkurenčních, si vybral koupelnovou scénu. Erotický nádech nemá reklama jen po vizuální stránce, značnou měrou k němu přispívá i zvuková část. Zde se nabízí otázka, zdali by si dnes některý ze současných operátorů dovolil natočit podobně laděnou reklamu?
Mírně erotický nádech má v závěru i spot, kterým Oskar propagoval výhodu v podobě víkendového volání zdarma. Zajímavý je spíš však z jiného hlediska. Natáčení totiž probíhalo na pražském Újezdě. Avšak již cyklista do křižovatky vjíždí v protisměru, protisměrem jede i Škoda Favorit ve chvíli, kdy kamera, potažmo protagonistka přechází přes přechod. V následujících záběrech pořízených již v aleji Obětí totality je však doprava na křižovatce níže ve standardním režimu.