Kdo by nebral něco zadarmo. Ať už jde o nějakou věcnou maličkost anebo třeba prodlouženou jízdu na pouťové atrakci. Ne vždy se však takováto pozornost setká s nadšením obdarovaného. Oskar následujícím spotem poukazoval na to, že jen u něj zákazníci dostanou bonus, který opravdu chtějí.
Známou se stala jistě i Oskarova parafráze konkurenční nevýhody v podobě dražšího volání do cizích sítí. Rozdílný přístup popisuje na vzorku populace, kterou dělí na červené, žluté a zelené lidi. Každá barva může mluvit s odlišnou, ovšem jedině červení (zákazníci Oskara) zcela bez problémů. Žlutí a červení totiž při snaze mluvit se zástupcem odlišné barvy dostanou elektrický šok – operátor tím poukazoval na odlišný přístup své konkurence, co se týče účtování hovorů do vlastní a cizí sítě.