Diskuze
Liberec chce koupit tramvaje za 320 milionů. Plýtvání, tvrdí opozice
Děkujeme za pochopení.
zetkaa
Proč tu není vyjádření DPMLJ?
Na jiných zpravodajských serverech je zveřejněnoi vyjádření DPMLJ. Proč není součástí tohoto článku? Asi proto, že by autor musel přiznat, že se mu nehodí do krámu. Lepší je tu beztrestně zveřejňovat bludy, zvlášť, když jsou namířeny proti "neoblíbeným". Doporučuji přečíst zde: http://www.r1genus.cz/clanky/liberecko-4/prohlaseni-dopravniho-podniku-mest-liberce-a-jablonce-nad-nisou-k-udajnemu-nakupu-8-tramvaji-za-320-milionu-korun--10730/ nebo zde: http://www.nasliberec.cz/view.php?cisloclanku=2011090022
Jinak Liberec je v ČR naprostý unikát, protože jsou zde v provozu ještě tramvaje typu T2 z 50.let minulého století. Postupná obnova vozového parku tramvají je naprosto nezbytná. Podotýkám, že cana kompletní tramvaje "na klíč" od renomovaného výrobce dosahuje běžně dvojnásobku zde uváděné ceny.
mana-žer
co je to teda za typu? když už
no a o to je za tramwaj? něco jsem přehlíd? nebo to je zase článek 'nemám čím,ale chtěl bych'
Indigho
Tram
1) Ano, tramvaj Tatra RT6S je ve vozovně na věčné časy. Ale nevím, proč se tu probírá zrovna prototypová tramvaj zkrachovalého podniku ČKD. Tramvají se nejezdí kvůli nedostatku techniků, navíc na ní není tolik náhradních dílů (jelikož firma zkrachovala) a trpí pár dětskými problémy (prototyp). Dodám že šlo o velice dobrou tramvaj s kvalitní výzbrojí. [http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_RT6S]
2) Nové tramvaje by byly levnější, daly by se případně prodávat do zahraničí (při dobrém managmentu, což je v našich končinách však problém) za slušný peníz. Tím vzniknou pracovní místa a městu se otevře nový trh, nehledě na to že DPMLJ by byl schopný se uživit bez dotací a ty by mohly směřovat jinam, což je pozitivum.
Indigho
Re: Tram
3) Opravdu nevidím důvod jezdit v tramvajích starých 30+ let (a nezmiňuji radši ani naší T2ku což je pomalu unikát) a repasovat je stále dokola. Potřebujeme tišší, výkonnější,modernější a prostornější tramvaje (dodám že co se týče prostoru jsou T3 jedinečné, což je problém nových tramvají a pochybuju, že zrovna DPML dokáže vytvořit něco lepšího).
4) Co se týče výroby, na tramvaji by pracovali bývalí zaměstnanci ČKD což taky není k zahození a budu šťastnější mít tramvaj od "ČKD" než od Škody.
5) A nakonec osobní nesporná výhoda: Tramvaj se nedá rozpojit, takže bych se už nemusel mačkat v tramvaji po 8mé v naprosto přervané tramvaji, neboť by jezdila neustále tramvaj s plnou kapacitou (na druhou stranu by byli potřeba revizoři a zvýšila by se provozní cena, ale radši budu jezdit civilizovaně a platit, než jezdit jako slepice na popraviště).
ramese
ten
kittner je vsude. ted v nemocnic, jsem zvedavej co z ni zbyde nebo co podepise "vyhodne" pro nas lidi a vyhodne pro sebe a pak se zase dostane na jine lepsi mist. divim, se ze ho jéste trpime! a za ty jeho podpisy nikde nevysetruje!
tonycze
Proč raději nedostaví tram. trať do Rochlic?
Navíc by získali 150 000 000 Kč dotaci. Bylo by to mnohem rozumnější a hospodárnější. Také by to pomohlo lidem. Jenže o to radním vůbec nejde. Tunel na koupi tramvají jim vydělá víc..
pescha
Re: Proč raději nedostaví tram. trať do Rochlic?
už tak je to tunel, tramvaj do Rochlice se nedostaví dřív jak po roce 2014, neboť teď na ní nejsou už vůbec peníze.. zato město ještě nešikovně (nebo pro někoho šikovně?) koupilo pozemky, které teď nepotřebuje.. tak o co vlastně šlo? ani bych se nedivil, kdyby nějaká strana, která teď má v moci DPMLJ (Čínská skvadra senilních domorodců) využila znovuoživení této vize před dalšími komunálními volbami..
Lanovkou na Ještěd za 500 korun? Liberečtí se svezou levněji, slibuje město
K vysílači a hotelu Ještěd bude jezdit nová lanovka typu jedné kabiny zavěšené na dvou lanech. Její...
Pozor, kam šlapete. Motýli si v obchodním domě sedají na zem i návštěvníky
Blankytně modrý s křídly ve tvaru srdce. Černý s oranžovými puntíky. Nebo hnědý, jehož vzorování...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pif paf, slýchává před tréninky táta Krčmář. Ve střelbě nám ujel vlak, říká
Biatlonista Michal Krčmář měl po skončení sezony úplně jiné starosti než vrcholový sport. K...
Oprava bazénu v Liberci je v nedohlednu, provizorně by mohl otevřít letos
Očekávaný začátek rekonstrukce libereckého bazénu se stále odkládá. Přesto je od konce března pro...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Lanovka na Ještěd bude delší a jen s jednou kabinou. Hotová má být za pět let
Je rozhodnuto. Zastupitelé Liberce si dnes v podvečer odhlasovali, že k vysílači a hotelu Ještěd...
Birner ukončil hráčskou kariéru, v Liberci se stal šéfem skautingu
Hokejový útočník Michal Birner ukončil ve 38 letech bohatou hráčskou kariéru. V extraligovém...
Zoo v Liberci letos přivítala skoro čtyřicet mláďat, včetně vzácného uriala
Liberecká zoo se již v první třetině letošního roku může pochlubit hned několika významnými...
Svátek akademického sportu se vrátí pod Ještěd na moderní sportoviště
Na půdu Technické univerzity v Liberci se po deseti letech vrací České akademické hry. Podle...
Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky
Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...
STROJNÍ KONSTRUKTÉR (65-75.000 KČ)
Advantage Consulting, s.r.o.
Liberecký kraj
nabízený plat:
65 000 - 75 000 Kč