Nemáte čas na snídani a o dvě hodiny později dostanete chuť na sladké? Namixujte si ráno rychlý bílkovinný koktejl: je hotový během chvilky, můžete si ho vzít s sebou a zasytí vás až do oběda.
Ilustrační snímek

Ovocné proteinové koktejly jsou rychlé, výborné a zasytí. Z malého množství přísad si bleskurychle namixujete snídani, která urychlí váš metabolismus.

Schází vám ráno čas na náročnější přípravu pořádné snídaně? Místo toho si vezmete, protože je to prostě praktické a rychlé, tyčinku nebo hotový koktejl koupený cestou třeba v drogerii – a za chvíli už máte zase obrovský hlad? 

V tom případě vyzkoušejte náš trik. Namixujte si zdravý koktejl plný bílkovin (jinak také proteinů). Příprava vám zabere pouhých pár minut, potřebovat k tomu budete jenom mixér (může být i tyčový). 

Drink si připravte předem doma a vezměte si ho s sebou třeba do práce. Pokud příliš spěcháte, můžete si ho dokonce připravit už předešlý večer a na noc ho uložit do chladničky. Před konzumací ho jenom protřepejte, nic víc není potřeba. Největší výhodou je, že váš domácí shake obsahuje jenom málo přísad, zato kvalitních. 

Mléčné produkty a ořechy obsahují proteiny, které vás zasytí, udrží nízkou hladinu krevního cukru a urychlují odbourávání tuků. Ovoce vám zase dodá vlákninu, vitaminy a minerální látky pro aktivní látkovou výměnu. Přísady si sestavíte podle našeho návodu na vedlejší stránce. 

Dobu konzumace koktejlu můžete obměňovat a pít ho buď v poledne, nebo večer. Také zbývající hlavní jídla během dne by měla mít vysoký obsah proteinů, aby vám nekolísala hladina krevního cukru.