Diskuze
Nový Doom vyšel omylem bez ochrany Denuvo, piráti ani nepotřebují crack
Děkujeme za pochopení.
V17i33k92t75o66r 41Š86p98i28č32k86a
Tak jsem se podíval na hodinku animaček ze hry a už ani nemám chuť to hrát . Snad jen, jak že Doomguy vlastně přišel k té své svaté základně ze které jej nikdo nemůže vykopnout ? ...
P90e13t78r 84M27i68n56a86ř78í83k
Release management nám v Bethesdě nějak moc dobře nefunguje. Jestli se nepletu tak to není první případ.
V21i76k64t30o51r 89Š50p93i36č16k48a
No jo Denuvo ... ještě že tam není "Hvězdná síla"
M63a13t37ě43j 89F51i63l58i53p
Mě by spíš zajímalo, kde všichni berou tu jistotu, že to bylo omylem a ne "omylem".
Navíc id Software nerovná se Bethesda. Viděl bych to spíše na inside job a že bychom měli místo plivání špíny na Bethesdu, děkovat, ať už Bethesdě nebo id Software.
M56a17t44ě72j 13F53i18l57i96p
Viděl bych to asi takhle:
id Software: Udělali jsme nového Dooma.
Bethesda: OK, my to vydáme a dáme tam Denuvo
id Software: My ale chceme aby lidi měli naši hru rádi, aby jim to šlapalo na 1000 FPS, nepadalo jim to a měli z naší hry super zážitek.
Bethesda: Dáme tam Denuvo.
id Software: Original / DoomEternalx64vk.exe
T84o10m29á44š 20D19u89š18e27j50o48v94s73k51ý
Malá chybička.
"..abyste si v hru legálně koupili.."
Jinak předchozí díl byl o dost lepší. Je to tady tak nějak zbytečně překombinované.
Za mě tak 75%.
O15n80d49ř75e56j 83S78e14k33e29r39a
To se při finální revizi textu před publikací občas stane. Původně tam bylo "abyste si, vy chátro zlodějská, hru legálně koupili!", ale neprošlo to přes právní oddělení.
T64o69m30á56š 47P46r42n45k38a
Myslím si, že Honza Srp se stará o recenze jako správnej hráč s nostalgii a zkušeností/zápalem pro věc. U recenzí se vždycky pobavím, čtou se samy a nebojí se pravdy. Doom Eternal jsem skoro dohrál a začal mně bavit naplno od druhé poloviny hry. Na Ultra violence je to masakr a než jsem si zvykl na všechny mechaniky, tak jsem si dostatečně zanadával.
F80i34l23i20p 57T82ř65e39b91a
Jen tak mimochodem, až vás jednou omrzí Doom, zkuste si na chvilku Heretic 3, teda chci říct Amid Evil.
Není to Doom, ale k CoD 15 to má taky daleko
J63a77n 60L72u27k80š
O Tomb Raideru na Steamu zdarma zase ani slovo.. Zítra končí.. Epic forever, že pane Srpe?
F61i78l14i16p 58T44ř30e66b90a
Jednou (Rage2) je to náhoda.
Podruhé (Doom Eternal) schoda okolností.
Potřetí?
M29a81r38i40a97n 79B20e19n80č81a13t
Berte toto jako test toho, zda nekdo ma podobny nazor jako ja...
Podle mého nový doom nemusí být vůbec dobrá hra pro někoho, komu se líbil předchozí díl... Já osobně jsem si od toho dal pauzu po 3 hodinách.. proč?
Ta hra je šíleně generická, proč?
Funguje tam několik "podvádějících" mechanik, ta hra prostě podvádí tak, abyste se pokaždé vyskytovaly v situacích ve kterých si designer přál... Bohužel je to tak strašně moc časté a nucené, že je to vlastně do nekonečna se opakující věc... Máte pocit, jako kdyby absolutně nezáleželo na tom, co ve hře děláte, pořád donekonečna a dokola se děje následující - pořád, neustále, je jedno jak dobří jste:
A) dojdou životy - je nutné použít plamenomet na získání štítu
B) dojdou životy - je nutné dát brutal kill na zíksání hp
C) dojde munice, je nutné rozřezat
D) útočíte na velk monstra
E) opakuj kroky ABCD...dokud nevyčistíte místnost.
Já se absolutně nedivím, že tam dali ty skákací pasáže, jinak by to každého přestalo rychle bavit, chvilku při hraní si zkuste na toto dávat pozor.. nezáleží na tom, jak dobře uhybáte, neexistuje naprosto žádný jiný způsob jak tuto hru hrát,.. prostě si designeri přáli ať se nezastavíte, ať neustále opakujete toto a celej gameplay je kolem tohoto cyklu postavený... Jak toho dosáhli? Životy a štíty jsou nelineární... první 80% ukazatele života ztratíte strašně rychle, protože jsou ve skutečnosti třeba jen 25% hp a zbylých 20% ukazatele je ve skutečnosti ještě 3/4 života.... Ve hře je navíc nejen autoaim, ale i se manipuluje s trajektorií střel... jak? V momentě kdy střílíte za pohybu hra ohýbá trajektorii střel a monster tak, že při velkém dostatku munice nijak nenapomáhá, při docházení munice však podvádí a střely více při pohybu vede k nepřátelům... Víte jak to je? úplně stejné, jako když hrajete need for speedy, policisté vás nemůžou zastavit, ale když jim ujedete o 500metrů, tak najednou v té staré krasně mají 450km/hod.. efekt natahovacího lana, to samé je v doomovi a mě to moc nebaví.
M89a64r83t67i81n 72N20o49v71ý
Souhlasím, není to ani tak hra, jako spíš práce. Člověk musí dělat přesně to co se od něj očekává, použít konkrétní vylepšení zbraní na konkrétní nepřátele přesně tak jak to hra vmete do obličeje ještě před samotným seznámením s protivníkem. Není tam žádná svoboda volby stylu hry, prostě jen rotovat zbraně dokola a řezat motorovkou na cooldown.
M88a25r47t78i82n 29N55o19v13ý
Však to prý udělali záměrně, aby vyhověli smlouvě s Denuvem, ale šplhli si u fanoušků. Stejně byl crack přichystaný už i u Rage 2.
A97d47a45m 72Š10k44a94c31h
Rage 2 a Doom je snad rozdíl ne? Se podívejte na RDR2, tam ještě crack není...
Je mi ho líto, říká „Ciri“ o novém představiteli seriálového Zaklínače
Herečka Freya Allen, která v netflixovském seriálu Zaklínač hraje postavu Ciri, se nechala slyšet,...
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Měl jim pomoci propagovat hru, místo toho ji v přímém přenosu zepsul
Měla to být historická událost v téměř dvacetileté historii online hry MapleStory, nakonec ostře...
Bojíte se hororů? Skutečnost je často ještě divnější a děsivější
Věta „inspirováno skutečností“ se za léta nadužívání stala jen prázdnou marketingovou frází. Ne,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vývojářům nešlo opravit chybu, tak z procházení zdmi udělali součást příběhu
Skoro třicet let stará střílečka The Terminator: Future Shock vstoupila do historie jako vůbec...
PC verze Ghost of Tsushima se nebude prodávat ve většině zemí světa
Po čtyřech letech od vydání na konzolích míří povedená samurajská akce Ghost of Tsushima i na PC....
Trvalo to 4 roky, Cyberpunk už ale má na Steamu extrémně kladné hodnocení
Uživatelské hodnocení hry Cyberpunk 2077 v digitálním obchodě Steam se dostalo na 95 procent...
Vývojářům nešlo opravit chybu, tak z procházení zdmi udělali součást příběhu
Skoro třicet let stará střílečka The Terminator: Future Shock vstoupila do historie jako vůbec...
Že je všude cenzura? Naopak, youtuber ukázal, že sexy her je víc než dřív
Ani ty největší komerční blockbustery se dnes nebojí zobrazovat sex, reklamu na erotické hry už...
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...