Diskuze

Nový Doom vyšel omylem bez ochrany Denuvo, piráti ani nepotřebují crack

Nový Doom Eternal se nad očekávání povedl, nebyla by to však Bethesda, kdyby jeho vydání proběhlo v pořádku. Vývojáři k prodávané verzi omylem přibalili i „crack“, který obchází implementovanou protipirátskou ochranu Denuvo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem se podíval na hodinku animaček ze hry a už ani nemám chuť to hrát . Snad jen, jak že Doomguy vlastně přišel k té své svaté základně ze které jej nikdo nemůže vykopnout ? ...

0 0
možnosti
MN

Někde ji našel v pangejtu.

0 0
možnosti
PM

Release management nám v Bethesdě nějak moc dobře nefunguje. Jestli se nepletu tak to není první případ.

1 0
možnosti

No jo Denuvo ... ještě že tam není "Hvězdná síla"

0 0
možnosti
MF

M79a83t67ě63j 48F63i26l86i17p

23. 3. 2020 16:25

Mě by spíš zajímalo, kde všichni berou tu jistotu, že to bylo omylem a ne "omylem".

Navíc id Software nerovná se Bethesda. Viděl bych to spíše na inside job a že bychom měli místo plivání špíny na Bethesdu, děkovat, ať už Bethesdě nebo id Software.

3 0
možnosti
MF

M56a75t62ě54j 10F27i54l23i56p

23. 3. 2020 16:43

Viděl bych to asi takhle:

id Software: Udělali jsme nového Dooma. V

Bethesda: OK, my to vydáme a dáme tam Denuvo

id Software: My ale chceme aby lidi měli naši hru rádi, aby jim to šlapalo na 1000 FPS, nepadalo jim to a měli z naší hry super zážitek.

Bethesda: Dáme tam Denuvo.

id Software: Original / DoomEternalx64vk.exe

11 2
možnosti
TD

Malá chybička.

"..abyste si v hru legálně koupili.."

Jinak předchozí díl byl o dost lepší. Je to tady tak nějak zbytečně překombinované. :-P

Za mě tak 75%.

3 1
možnosti
OS

To se při finální revizi textu před publikací občas stane. Původně tam bylo "abyste si, vy chátro zlodějská, hru legálně koupili!", ale neprošlo to přes právní oddělení.;-)

7 0
možnosti
TP

Myslím si, že Honza Srp se stará o recenze jako správnej hráč s nostalgii a zkušeností/zápalem pro věc. U recenzí se vždycky pobavím, čtou se samy a nebojí se pravdy. Doom Eternal jsem skoro dohrál a začal mně bavit naplno od druhé poloviny hry. Na Ultra violence je to masakr a než jsem si zvykl na všechny mechaniky, tak jsem si dostatečně zanadával.

2 1
možnosti
Foto

H60o29n55z44a 12S23r37p

23. 3. 2020 15:43

Já jí ale nepsal :-)

4 0
možnosti
FT

F75i18l48i45p 74T52ř44e85b64a

23. 3. 2020 14:59

Jen tak mimochodem, až vás jednou omrzí Doom, zkuste si na chvilku Heretic 3, teda chci říct Amid Evil.

Není to Doom, ale k CoD 15 to má taky daleko ;-)

https://store.steampowered.com/app/673130/AMID_EVIL/

2 0
možnosti
JL

J92a57n 85L89u16k75š

23. 3. 2020 14:40

O Tomb Raideru na Steamu zdarma zase ani slovo.. Zítra končí.. Epic forever, že pane Srpe?

2 7
možnosti
JL

J46a49n 72L26u40k54š

23. 3. 2020 14:41

Musel to napsat pan Zach

1 0
možnosti
FT

F35i56l17i53p 83T59ř31e54b68a

23. 3. 2020 13:00

Jednou (Rage2) je to náhoda.

Podruhé (Doom Eternal) schoda okolností.

Potřetí?

1 0
možnosti
MB

Berte toto jako test toho, zda nekdo ma podobny nazor jako ja...

Podle mého nový doom nemusí být vůbec dobrá hra pro někoho, komu se líbil předchozí díl... Já osobně jsem si od toho dal pauzu po 3 hodinách.. proč?

Ta hra je šíleně generická, proč?

Funguje tam několik "podvádějících" mechanik, ta hra prostě podvádí tak, abyste se pokaždé vyskytovaly v situacích ve kterých si designer přál... Bohužel je to tak strašně moc časté a nucené, že je to vlastně do nekonečna se opakující věc... Máte pocit, jako kdyby absolutně nezáleželo na tom, co ve hře děláte, pořád donekonečna a dokola se děje následující - pořád, neustále, je jedno jak dobří jste:

A) dojdou životy - je nutné použít plamenomet na získání štítu

B) dojdou životy - je nutné dát brutal kill na zíksání hp

C) dojde munice, je nutné rozřezat

D) útočíte na velk monstra

E) opakuj kroky ABCD...dokud nevyčistíte místnost.

Já se absolutně nedivím, že tam dali ty skákací pasáže, jinak by to každého přestalo rychle bavit, chvilku při hraní si zkuste na toto dávat pozor.. nezáleží na tom, jak dobře uhybáte, neexistuje naprosto žádný jiný způsob jak tuto hru hrát,.. prostě si designeri přáli ať se nezastavíte, ať neustále opakujete toto a celej gameplay je kolem tohoto cyklu postavený... Jak toho dosáhli? Životy a štíty jsou nelineární... první 80% ukazatele života ztratíte strašně rychle, protože jsou ve skutečnosti třeba jen 25% hp a zbylých 20% ukazatele je ve skutečnosti ještě 3/4 života.... Ve hře je navíc nejen autoaim, ale i se manipuluje s trajektorií střel... jak? V momentě kdy střílíte za pohybu hra ohýbá trajektorii střel a monster tak, že při velkém dostatku munice nijak nenapomáhá, při docházení munice však podvádí a střely více při pohybu vede k nepřátelům... Víte jak to je? úplně stejné, jako když hrajete need for speedy, policisté vás nemůžou zastavit, ale když jim ujedete o 500metrů, tak najednou v té staré krasně mají 450km/hod.. efekt natahovacího lana, to samé je v doomovi a mě to moc nebaví.

20 0
možnosti
MN

M33a31r14t86i97n 80N58o77v93ý

23. 3. 2020 12:27

Souhlasím, není to ani tak hra, jako spíš práce. Člověk musí dělat přesně to co se od něj očekává, použít konkrétní vylepšení zbraní na konkrétní nepřátele přesně tak jak to hra vmete do obličeje ještě před samotným seznámením s protivníkem. Není tam žádná svoboda volby stylu hry, prostě jen rotovat zbraně dokola a řezat motorovkou na cooldown.

5 0
možnosti
MN

M48a95r36t42i80n 97N35o78v33ý

23. 3. 2020 12:02

Však to prý udělali záměrně, aby vyhověli smlouvě s Denuvem, ale šplhli si u fanoušků. Stejně byl crack přichystaný už i u Rage 2.

6 0
možnosti

A10d96a35m 87Š50k84a22c32h

23. 3. 2020 20:29

Rage 2 a Doom je snad rozdíl ne? Se podívejte na RDR2, tam ještě crack není...

1 0
možnosti