- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem se podíval na hodinku animaček ze hry a už ani nemám chuť to hrát . Snad jen, jak že Doomguy vlastně přišel k té své svaté základně ze které jej nikdo nemůže vykopnout ? ...
Release management nám v Bethesdě nějak moc dobře nefunguje. Jestli se nepletu tak to není první případ.
No jo Denuvo ... ještě že tam není "Hvězdná síla"
Mě by spíš zajímalo, kde všichni berou tu jistotu, že to bylo omylem a ne "omylem".
Navíc id Software nerovná se Bethesda. Viděl bych to spíše na inside job a že bychom měli místo plivání špíny na Bethesdu, děkovat, ať už Bethesdě nebo id Software.
Viděl bych to asi takhle:
id Software: Udělali jsme nového Dooma.
Bethesda: OK, my to vydáme a dáme tam Denuvo
id Software: My ale chceme aby lidi měli naši hru rádi, aby jim to šlapalo na 1000 FPS, nepadalo jim to a měli z naší hry super zážitek.
Bethesda: Dáme tam Denuvo.
id Software: Original / DoomEternalx64vk.exe
Malá chybička.
"..abyste si v hru legálně koupili.."
Jinak předchozí díl byl o dost lepší. Je to tady tak nějak zbytečně překombinované.
Za mě tak 75%.
To se při finální revizi textu před publikací občas stane. Původně tam bylo "abyste si, vy chátro zlodějská, hru legálně koupili!", ale neprošlo to přes právní oddělení.
Myslím si, že Honza Srp se stará o recenze jako správnej hráč s nostalgii a zkušeností/zápalem pro věc. U recenzí se vždycky pobavím, čtou se samy a nebojí se pravdy. Doom Eternal jsem skoro dohrál a začal mně bavit naplno od druhé poloviny hry. Na Ultra violence je to masakr a než jsem si zvykl na všechny mechaniky, tak jsem si dostatečně zanadával.
Jen tak mimochodem, až vás jednou omrzí Doom, zkuste si na chvilku Heretic 3, teda chci říct Amid Evil.
Není to Doom, ale k CoD 15 to má taky daleko
O Tomb Raideru na Steamu zdarma zase ani slovo.. Zítra končí.. Epic forever, že pane Srpe?
Jednou (Rage2) je to náhoda.
Podruhé (Doom Eternal) schoda okolností.
Potřetí?
Berte toto jako test toho, zda nekdo ma podobny nazor jako ja...
Podle mého nový doom nemusí být vůbec dobrá hra pro někoho, komu se líbil předchozí díl... Já osobně jsem si od toho dal pauzu po 3 hodinách.. proč?
Ta hra je šíleně generická, proč?
Funguje tam několik "podvádějících" mechanik, ta hra prostě podvádí tak, abyste se pokaždé vyskytovaly v situacích ve kterých si designer přál... Bohužel je to tak strašně moc časté a nucené, že je to vlastně do nekonečna se opakující věc... Máte pocit, jako kdyby absolutně nezáleželo na tom, co ve hře děláte, pořád donekonečna a dokola se děje následující - pořád, neustále, je jedno jak dobří jste:
A) dojdou životy - je nutné použít plamenomet na získání štítu
B) dojdou životy - je nutné dát brutal kill na zíksání hp
C) dojde munice, je nutné rozřezat
D) útočíte na velk monstra
E) opakuj kroky ABCD...dokud nevyčistíte místnost.
Já se absolutně nedivím, že tam dali ty skákací pasáže, jinak by to každého přestalo rychle bavit, chvilku při hraní si zkuste na toto dávat pozor.. nezáleží na tom, jak dobře uhybáte, neexistuje naprosto žádný jiný způsob jak tuto hru hrát,.. prostě si designeri přáli ať se nezastavíte, ať neustále opakujete toto a celej gameplay je kolem tohoto cyklu postavený... Jak toho dosáhli? Životy a štíty jsou nelineární... první 80% ukazatele života ztratíte strašně rychle, protože jsou ve skutečnosti třeba jen 25% hp a zbylých 20% ukazatele je ve skutečnosti ještě 3/4 života.... Ve hře je navíc nejen autoaim, ale i se manipuluje s trajektorií střel... jak? V momentě kdy střílíte za pohybu hra ohýbá trajektorii střel a monster tak, že při velkém dostatku munice nijak nenapomáhá, při docházení munice však podvádí a střely více při pohybu vede k nepřátelům... Víte jak to je? úplně stejné, jako když hrajete need for speedy, policisté vás nemůžou zastavit, ale když jim ujedete o 500metrů, tak najednou v té staré krasně mají 450km/hod.. efekt natahovacího lana, to samé je v doomovi a mě to moc nebaví.
Souhlasím, není to ani tak hra, jako spíš práce. Člověk musí dělat přesně to co se od něj očekává, použít konkrétní vylepšení zbraní na konkrétní nepřátele přesně tak jak to hra vmete do obličeje ještě před samotným seznámením s protivníkem. Není tam žádná svoboda volby stylu hry, prostě jen rotovat zbraně dokola a řezat motorovkou na cooldown.
Však to prý udělali záměrně, aby vyhověli smlouvě s Denuvem, ale šplhli si u fanoušků. Stejně byl crack přichystaný už i u Rage 2.
Rage 2 a Doom je snad rozdíl ne? Se podívejte na RDR2, tam ještě crack není...