„Dresy jsou krásné, parádní. A hlavně vítězné!“ užíval si litvínovský útočník Patrik Zdráhal úspěch 4:0 nad pražskou Spartou i nový, bílo-černý úbor chemiků se žlutými prvky.
Dominantou fešáckého sportovního oděvu je chemická baňka, která zdobila trikoty hokejové bašty na přelomu 20. a 21. století. Její nynější podobu navrhla Šárka Tschiharschová mladší.
Barvy sponzorských reklam neruší celkový dojem, neboť jsou černé nebo bílé, tedy v odstínech hokejových „uniforem“.
„Přišli jsme s myšlenkou na sjednocení barevnosti reklam, aby loga partnerů celkově zapadala do vzhledu dresů a mohl tak vyniknout grafický design,“ uvedl na klubovém webu Jan Švarc, marketingový manažer Vervy Litvínov a autor dresů. Kluboví i extraligoví partneři museli inovaci odsouhlasit.
Verva v alternativní sadě smí nastoupit do šesti domácích utkání extraligy, takže si je oblékne ještě pětkrát. „Nejde tedy pouze o jednozápasovou výjimku, jak tomu bývá zvykem, za což bych rád poděkoval vedoucímu hokejového oddělení BPA Petru Nitschemu,“ vzkázal Švarc marketingovému partnerovi extraligy.
Nejen nové dresy, ale i trenérský třesk Litvínov probudil a po sedmi prohrách v řadě zabral. „Obrovská úleva. A nejlepších šedesát minut v sezoně. Minulé zápasy jsme hráli takový hokej jen třicet až čtyřicet minut, ale to nestačí,“ tvrdil útočník Zdráhal. „Černá série byla frustrující. Nebyli jsme horší, ale prohrávali jsme, což je na psychiku ještě větší rána.“
V nových dresech se Litvínov otřepal. V neděli v Liberci se zase oblékne do klasických, budou už taky vítězné?