Místo loga je na černém triku se zlatými doplňky jen jednoduché ‚S‘ se třemi hvězdičkami, pod ním symbol nového generálního partnera, kterým se stala sázková společnost Betano.
Sparta do nové sezony, ve které bude obhajovat mistrovský titul, vstupuje v novém. Na letenský stadion pozvala kromě novinářů i hosty z řad klubových sponzorů.
„‚S‘ bez klasického loga naplňuje text písně, která hraje na stadionu po každé výhře. Černá barva zase symbolizuje původní odstín dresů, na kterém bylo pravě bílé ‚S‘ dominantní,“ řekl šéf sparťanské komunikace Ondřej Kasík.
„Dres se mi moc libí, mám rád klasickou černou barvu se zlatými doplňky, v návaznosti na minulou sezonu je to navíc skvělý nápad,“ navázal kapitán Ladislav Krejčí.
Další varianty? Pravděpodobně stejné jako v předchozí sezoně.
Betano místo TipsportuSparta mění jednu sázkovou společnost za druhou. S Betanem, které je součástí Kaizen Gaming, se klub dohodl na prémiové spolupráci do roku 2026. Betano je etablovanou značkou například na portugalském trhu, kde svítí i na dresech Porta či Sportingu Lisabon. Značka spolupracuje také s brazilským tradičním klubem Fluminense. V Česku je Betano jedním z nejdůležitějších partnerů Viktorie Plzeň. |
Černé dresy Sparta ukázala kvůli 130letému výročí, jejž oslaví 16. listopadu.
„Z úcty k tradici prvních sparťanských dresů nastoupíme v maximálním možném počtu zápasů výroční sezony tak, jako první sparťané. V černých dresech,“ slibuje klub. „Primární barvou dresů Sparty pro příští sezonu však zůstane rudá.“
Spartu, která v květnu po devíti letech čekání získala mistrovský titul, čeká v srpnu kvalifikace Champions League. Nejméně účast v základní skupině Konferenční ligy však už má úřadující šampion jistou.
„Liga mistrů je samozřejmě velký cíl každého jednotlivce. V návaznosti na naše cíle je to obrovská výzva. Všichni, realizační tým i hráči, se posouváme. Cítím, že do toho dáme maximum a věřím, že budeme pokračovat v našich úspěších,“ prohlásil sparťanský kapitán Krejčí.