1. Nemají obavy před „bláznivými“ nápady či myšlenkami
Když se Carl Benz kodrcal v roce 1885 se svou smrdutou motorovou trojkolkou ulicemi Mannheimu, řada kolemjdoucích pochybovala o jeho zdravém rozumu. Podobně možná pochybovali i o zdravém rozumu jeho manželky, která do jeho nově založeného podniku investovala celé své věno. Kam jeho podnik v dalších letech dospěl, je však dobře známo.
Sklon nebránit se podivným či dokonce na první pohled „bláznivým“ nápadům je jedním z hlavních rysů úspěšných zakladatelů. Je i jedním z hlavních předpokladů jejich úspěchu. Co pro jiné vypadá jako téměř šílený nápad, je pro ně a mnohdy i ve skutečnosti spíše známkou toho, že jsou na správné cestě.
Každá odlišná myšlenka pochopitelně úspěšná být nemusí; současník C. Benze, Henry Ford, před založením své později úspěšné firmy (a to i přes zájem investorů) dvakrát zkrachoval. Své základní myšlenky se však nevzdal.