Diskuze
Německé dráhy jsou v krizi. Na vině je nedostatek investic, tvrdí odbory
Děkujeme za pochopení.
M42i43r18o85s86l82a72v 71Z52i42k54m39u62n94d
Autor nerozlišuje dopravce = DB AG (Fenverkehr a Regionalverkehr) investující miliardy DM / € do nákupů nových vozidel (flotila ICE několika typů a generací, modernizace ICE 1), elektrické jednotky pro příměstskou dopravu (typově množina 42x) pořizovaných v řádu "stovek" vozidel, dále jiné (regionální) dopravce působící na území spolkových zemí - opět masivně nakupující nová vozidla a ojetiny staré cca 20 odprodávají třeba do Česka (v minulosti i Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko) a DB Netz = správce infrastruktury. Kdyby se v Česku investovalo do infrastruktury tolik, co v Německu, tak bychom si "medili" .... Dále investice do nových nádražních komplexů - Berlín, Stuttgart, vysokorychlostní tratě ... Za 30 let "podvojná" modernizace trati Berlín - Hamburg, elektrizace trati, reaktivace řady tratí se zastaveným provozem ...
Železnice v Německu není je DB ... ale řada regionálních dopravců potýkajících se s nedostatkem personálu ... Platy na železnici nejsou nijak oslňující - o nějakém trojnásobku toho, co berou zaměstnanci českých dopravců si mohou zaměstnanci německých železničních dopravců jen zdát ... Vlaky nevyjedou třeba proto, že není strojvedoucí - absence průvodčího, pokud je vůbec plánován se neřeší, vlak jede bez něj. Dveře ovládá strojvedoucí, informační systém taky ...
T84o70m46a85s 39S79t82r15y86c52e77k
DB maji problem za kazdeho pocasi. V rijnu jsem si to zazil na vlastn kuzi. Teploty kolem 20°C, slunecno. 7 hodin cesta, 3 prestupy a 4 hodiny zpozdeni. Zpozdeni mely vsechny!!!! vlaky a v Mannheimu jsem na tabuli videl, ze i dalsi vlaky ze vsech smeru mely minimalne 45 minut zpozdeni.
Ze by vyjimecna situace?
Nevim, i od ostatnich Nemcu jsem slysel stejne zpusenosti a momentalne maji DB velmi spatnou povest.
M27a73r23t70i31n 47P57e23c42i28n43a
Soudruzi odboráři si holt musí vybrat. Buď bude firma investovat nebo bude vyplácet nadstandardní mzdy. Obojí dohromady jaksi nejde.
M29i19r15o98s49l95a25v 83Z98i72k23m73u92n20d
Nadstandardní mzdy se na německé železnici neplatí ....
M58a38r31t43i19n 65R98u57z80i20c17k81a
Desive je pomysleni, ze jestli jsou nemecke drahy v krizi kvuli nedostatku investic, co potom drahy u nas...?
K48a62r50e50l 94N32e49d31o60p72i98l
Ilegální ekonomičtí migranti stáli Německo jen v posledních 10 letech 450 miliard EUR. Hodně stovek miliard staly zelené nesmysly a dederáci. Ty peníze pak chybí jinde. Na rozpadající německé infrastruktuře a prakticky neexistující armádě je to velmi znát.
M12a80r11t89i24n 96R17u73z63i13c82k89a
Nejvice stalo nemecko sjednoceni, od te doby to s nimi jde pomalu z kopce a ranu mu zasadilo odstaveni JE.
Ohledne armady, to se neni co divit, nemecko ji temer po II sv. nemelo a bundeswehr je tu znovu teprve nedavno, navic to se tyka cele Evropy, ta je cela tolik socialni, ze na armadu se nedavaly ani 2% hdp. Ty 2% je absolutni minimum, ktere USA po Evrope chteji, nebot neni uplne stastne si zit v socialnim state a spolehat se, ze obranu zajisti nekdo jiny...
T22o41m14á79š 18M71a37c93e91j67k56a
Tak 30 miliard Euro, to je jen nepatrný zlomek toho co Německo vydalo a ještě vydá na ilegální migranty. Že se železnice rozpadá, že armáda je v horším stavu jak v květnu '45, že váznou investice do mnoha dalších oblastí? Nevadí, hlavně, že stále vesele vítáme každého ilegala, kterého neposleme domu ani kdyby to byl vrah dětí, a Green Deal je nove náboženství.
B62e43d57ř77i89c33h 71K59u85d38r43n40a
Dalsi oblast ve ktere jsme se Nemecku dokazali uspesne priblizit.
T37o63m19a43s 82S12t42r27y45c79e59k
Tohle je oblast, ktere se Nemecko priblizilo k nam. Dokonce DB prekonavaji CD.
I38v63o 28L69y23č88k44a
Roste cena jízdenek? Nepsala média, že německé dráhy začaly prodávat slevněné jízdenky?
M15i94r44o34s48l55a65v 29H26i49l91l52e95b60r77a10n76d25t
Nyní bude všechno v krizi, kromě zbrojovek.
J98o37s53e90f 58K49o21l82á82ř
Docela paradox, vezmeme-li v potaz, že ty vlaky se jmenují "ICE" .
Domnívám se, že Švýcaři jezdí za každého počasí, proto bych to probral s nimi. Možná by to chtělo méně E. Uhnije .
K29a24r71e63l 58N70e50d33o48p95i13l
Jenže ty největší zelené nesmysly naimplamtovali do EU Němci.
Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Muž využil mezery v systému aerolinek. Získal zdarma 58 letenek
Právník Tyrone Barugh poukázal na mezeru v akční nabídce australské letecké společnosti Jetstar....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Trable balkonových solárů v Česku. U zapojení na černo se energie navíc zaúčtuje
Premium V Česku narůstá popularita balkonových fotovoltaik. V případě, že mají domácnosti staré hodiny,...
Za peníze si štěstí koupíš. Kolik utratí swifties během turné své bohyně
Zpěvačka Taylor Swiftová je celosvětový fenomén a současná nezpochybnitelná královna popu. Blížící...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ruské soudy kryjí Gazprom. UniCredit přijde o majetek, Slováci o arbitráž
Soud v Petrohradě v pátek nařídil zabavit majetek italské bankovní skupiny UniCredit za 463 milionů...
Renesance jádra je šance pro české podniky, říká šéf plzeňské Škody
Premium Plzeňský podnik Doosan Škoda Power je předním světovým výrobcem a dodavatelem moderních parních...
Evropa vsází na zelený vodík. Ambiciózní plán má ale spoustu mezer
V evropských plánech na proměnu energetiky hraje klíčovou roli vodík. Zamýšlený přechod na...
Jako nemluvňata. Japonci ve velkém podléhají investičním podvodům
Rostoucí japonská burza s sebou nese i odvrácenou stranu: investiční podvody. V posledním čtvrtletí...
Nástupní mzdy v energetice stouply o třetinu. Je to výkyv, vysvětlují experti
Údaje o nástupních mzdách, jak je sleduje pracovní portál JenPráce.cz, vykázaly v dubnu zajímavou...