- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autor nerozlišuje dopravce = DB AG (Fenverkehr a Regionalverkehr) investující miliardy DM / € do nákupů nových vozidel (flotila ICE několika typů a generací, modernizace ICE 1), elektrické jednotky pro příměstskou dopravu (typově množina 42x) pořizovaných v řádu "stovek" vozidel, dále jiné (regionální) dopravce působící na území spolkových zemí - opět masivně nakupující nová vozidla a ojetiny staré cca 20 odprodávají třeba do Česka (v minulosti i Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko) a DB Netz = správce infrastruktury. Kdyby se v Česku investovalo do infrastruktury tolik, co v Německu, tak bychom si "medili" .... Dále investice do nových nádražních komplexů - Berlín, Stuttgart, vysokorychlostní tratě ... Za 30 let "podvojná" modernizace trati Berlín - Hamburg, elektrizace trati, reaktivace řady tratí se zastaveným provozem ...
Železnice v Německu není je DB ... ale řada regionálních dopravců potýkajících se s nedostatkem personálu ... Platy na železnici nejsou nijak oslňující - o nějakém trojnásobku toho, co berou zaměstnanci českých dopravců si mohou zaměstnanci německých železničních dopravců jen zdát ... Vlaky nevyjedou třeba proto, že není strojvedoucí - absence průvodčího, pokud je vůbec plánován se neřeší, vlak jede bez něj. Dveře ovládá strojvedoucí, informační systém taky ...
DB maji problem za kazdeho pocasi. V rijnu jsem si to zazil na vlastn kuzi. Teploty kolem 20°C, slunecno. 7 hodin cesta, 3 prestupy a 4 hodiny zpozdeni. Zpozdeni mely vsechny!!!! vlaky a v Mannheimu jsem na tabuli videl, ze i dalsi vlaky ze vsech smeru mely minimalne 45 minut zpozdeni.
Ze by vyjimecna situace?
Nevim, i od ostatnich Nemcu jsem slysel stejne zpusenosti a momentalne maji DB velmi spatnou povest.
Soudruzi odboráři si holt musí vybrat. Buď bude firma investovat nebo bude vyplácet nadstandardní mzdy. Obojí dohromady jaksi nejde.
Nadstandardní mzdy se na německé železnici neplatí ....
Desive je pomysleni, ze jestli jsou nemecke drahy v krizi kvuli nedostatku investic, co potom drahy u nas...?
Ilegální ekonomičtí migranti stáli Německo jen v posledních 10 letech 450 miliard EUR. Hodně stovek miliard staly zelené nesmysly a dederáci. Ty peníze pak chybí jinde. Na rozpadající německé infrastruktuře a prakticky neexistující armádě je to velmi znát.
Nejvice stalo nemecko sjednoceni, od te doby to s nimi jde pomalu z kopce a ranu mu zasadilo odstaveni JE.
Ohledne armady, to se neni co divit, nemecko ji temer po II sv. nemelo a bundeswehr je tu znovu teprve nedavno, navic to se tyka cele Evropy, ta je cela tolik socialni, ze na armadu se nedavaly ani 2% hdp. Ty 2% je absolutni minimum, ktere USA po Evrope chteji, nebot neni uplne stastne si zit v socialnim state a spolehat se, ze obranu zajisti nekdo jiny...
Tak 30 miliard Euro, to je jen nepatrný zlomek toho co Německo vydalo a ještě vydá na ilegální migranty. Že se železnice rozpadá, že armáda je v horším stavu jak v květnu '45, že váznou investice do mnoha dalších oblastí? Nevadí, hlavně, že stále vesele vítáme každého ilegala, kterého neposleme domu ani kdyby to byl vrah dětí, a Green Deal je nove náboženství.
Dalsi oblast ve ktere jsme se Nemecku dokazali uspesne priblizit.
Tohle je oblast, ktere se Nemecko priblizilo k nam. Dokonce DB prekonavaji CD.
Roste cena jízdenek? Nepsala média, že německé dráhy začaly prodávat slevněné jízdenky?
Nyní bude všechno v krizi, kromě zbrojovek.
Docela paradox, vezmeme-li v potaz, že ty vlaky se jmenují "ICE" .
Domnívám se, že Švýcaři jezdí za každého počasí, proto bych to probral s nimi. Možná by to chtělo méně E. Uhnije .
Jenže ty největší zelené nesmysly naimplamtovali do EU Němci.