- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před 20 lety jsem se podílel na obnově části téhle trati Čistá - Kralovice. Okolní příroda krásná, ale již v té době bylo na obnovu žalostně málo korun, takže se opravilo a obnovilo doslova jenom to nejnutnější a to že se dál z Kralovic nic neděje není žádné překvapení Dneska jsou v kurzu cyklostezky a staré tratě jsou pro ně ideální, protože je zde jenom minimální převýšení a úprava cesty pro bicyklisty není nijak náročná, na rozdíl od opravy kolejí.
Stromy rostou v kolejištích i tam, kde by to člověk nečekal . Kopřivnické nákladní nádraží , pěkné břízky cca 2 metry vysoké prorůstají odstavnými kolejišti, nikoho z personálu to nezajímá... Asi to bude státní...
To uz se smi psat "zlodeji" misto "sberaci"?
Tady se píše jen o železnici, ale komunisté zrušili i tramvajové linky. Z Ostravy do Bohumína, Hlučína, Karviné, Hrabové a snad i Klimkovic. Životní prostředí tenkrát asi nehrálo žádnou roli. Dnes tam jezdí smradlavé autobusy nebo jsou lidé nuceni jezdit auty.
Peníze jsou vždy na prvním místě :-( Bohužel jedna 810 stojí cca 3x až 4x víc na km, než autobus, který ještě zajede přímo do centra obce:-(
Neni pravda. 810tka ma idelani spotrebu na rovine pri 2.blokovanem stupni tudiz rychlosti 55 a vys cca 15l na 100
Je tu první neděle v měsíci a jak už bývá zvykem, je tu další video zaniklých tratí. Jedno z mála, co mě tu zaujme a něco se i dozvím, takže pro autora.