Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
Z14d34e33n50e35k 30H22o37l40c19m47a97n
Překvapuje mne, kolik je tu mudrlantů, kteří naprosto přesně ví, že elektrokolo je špatně, snaží se dehonestovat všechny uživatele e-bike a při tom o tom absolutně nic neví. Snad jen to, že e-bike má motor který pomáhá cyklistovi. Tedy pro všechny tyto odborníky krátká informace. Na kole bez motoru jsem najezdil tisíce kilometrů a cyklistiku miluji. Teď je mi 60 a jsem po chirurgickém zásahu na páteři. Koupil jsem si ebike abych mohl dál jezdit a užívat si, nikoliv se trápit. Pokud dodržujete zásady o kterých se v článku zmiňují, je to prostě úplně nový rozměr cyklistiky. Po celodenním výšlapu mám svých cca 100 km, ale večer nepadnu na hubu a únava je příjemná. Takže, pokud máte pocit, že nechcete e-bike, nekupujte si jej, ale neodsuzujte cyklisty, kteří jej mají. Ta hrstka magorů, kteří potřebují s odblokovanou řídící jednotkou překvapovat na cyklostezkách nedělá cyklistice dobré jméno, ale tak je to prostě ve všem. Mám radost, že se na mnoha místech potkávám s cyklisty, kteří nemají elektrokola a máme si o čem povídat, vždyť jde přece o zážitky. Zkuste to...
P30a66v19e62l 30O21t57i29s52k
Sorry za minus, mělo být plus. Napsal jste to velmi pěkně. Ještě bych doplnil, že hrstka magorů kteří si cyklostezku pletou se závodní dráhou jsou i mezi cyklisty na normálních kolech .
M77a70r17t53i59n 62K78o71n36r82á22d
Potkávám na ekole starší lidi, kteří jsou navíc při těle, nebýt toho ekola, tak by seděli doma, takhle si můžou vyjet v podstatě kam se jim zachce. Mně to přijde fajn
T83a95d96e85á93š 38T87ů23m73a
Ano, věk je objektivní důvod proč ekolo ano. Jen při tom nesmí získat pocit, že můžou jezdit to samé, co by dali zamlada a zkoušet nějaké výjezdy a následné sjezdy mimo asfalt na horách - výjezd za ně sice motor zvládne, ale sjezd už ne - a stroj mají těžší, méně obratný - výsledkem pak může být buď pád a zranění nebo nepříjemně pomalá jízda na stezce, kterou blokují ostatním.
T29o93m91á75š 37L84u68d50v37í25k
..."tvrdí odborník a připomíná, že jakékoliv kolo, ať už ho pohání motor nebo lidská síla, je třeba nakupovat v kamenné prodejně."
To je u testu, ve kterém je kolo značky Canyon, která má svůj business model postaven na přímém prodeji, dost odvážné tvrzení.
Ale nedivím se - takových odborníků je na iDnes plno.
R41o30m95a51n 35P62y25t96e74l
Kolo pohání jen lidská síla, to že ho někdo zprzní motorem, je motorka.
M66a42r64t13i36n 34B23o34u68c33e67k
Tady zas bude slz od lidí, kteří na tom nikdy nesedeli, nebo na to nemají a proto kdo jede na el kole prostě není sportovec! Ale lidi nechápou, že někdo má kolo prostě na jízdy z bodu a do bodu b a ne na sport :)
H91o33r43s55k32ý 83P78e40t26r
To by se mohla hodit motorka.
R74o92b38e44r21t 50Š91i86m53e71č32e78k
Mně přijde docela bizár, že někdo vůbec řeší, že někdo jede na elektrokole... Každý má přeci to, co mu vyhovuje. Když má někdo normální kolo, tak si ho přeci užívá a nemá zapotřebí tím pádem řešit někoho jiného nebo to tak není?
P41e22t56r 40H64o90f65m50a23n59n
Trochu mi vadí, když se v místech, kde dříve jezdili lidi, co na kole uměli jezdit, pohybují osoby, které se akorát pletou, místo aby kořeny/kameny/skoky přejeli, tak se přes ně plouží, neumí svižně sjet/vyjet terénní pasáže a kolo vedou a vytváří rizikové situace.. A tito "takycyklisti" se z naprosté většiny pohybují a elektrokolech.
R10o27b68e33r18t 85Š50i28m51e82č84e79k
Mě vždycky pobaví, jak se snaží někteří nemajitelé elektrokol urputně přesvědčovat, jak je elektrokolo špatné a na nic, i když ho vůbec nevlastní a nemají s tím tudíž praktické zkušenosti...
To bych bral u toho, kdo přešel na elektrokolo, ale pak zase na normální.... ale takového člověka já neznám...
T10o73m14á29š 90L84u42d36v80í95k
A vy na to reagujete lhaním o tom, jak je eKolo super a není tam ani velký hmotnostní rozdíl.
V čem jste lepší než ti, o nichž píšete?
R88o59m20a86n 25P66y92t23e88l
Elektrokola se zasloužila o zákazy na cesty, kam se dříve mohlo na kolech.
M12i25r92e21k 74B87á41r15t46a
Pozor na e-kola asijských výrobců? No moc evropského, nebo dokonce českého na těch kolech nevidím. Někdy možná rám. Občas motor. Jinak je to všechno z Asie.
P34a30t48r92i60k 22S82v36o45b98o79d17a
kdo vyrábí české motory?
T85o78m13á26š 79H72r97u98b34ý
Nedávno jsme si se stejně starým švagrem udělali společný výlet. On na klasickém kole, já na elektrokole. Mým cílem nebylo se předvádět, tak jsem jel vždy za ním a v kopci jsem řadil pouze na první stupeň z pěti, abych mu zbytečně neujížděl a nedemotivoval ho. I tak jsem na něj musel všude čekat a koukat, jak na vrchol přijíždí úplně vyřízený. Já byl po 35 kilometrech příjemně unaven, protože i tak člověk sportuje a v úsecích bez přípomoci tahá podstatně vyšší zátěž a on měl vyplazený jazyk. Není lepší si ten výlet užít a pomoci si tam, kde by se jinak člověk serval? Dokonce jsou i asfaltové krpály, kde vídám lidi na klasických kolech, jak sesedají a kola vedou, protože na to nemají. Tohle vše s elektrokolem odpadá.
T61o57m69á94š 76L84u79d91v53í12k
A užíváte si na konci výletu ten pocit, že jste dnes něco (sám sobě) dokázal, jako mívají lidé na kole, nebo hledáte nabíječku, jako lidé na Elektrokole?
M52a37r88t55i75n 60H94o97k96r
Na Šumavě, na Bučině jsem potkal partu chlapů kolem 45. Všichni el. kola. Proběhla nezapomenutelná konverzace. “Pojedeme na ten pramen Vltavy? Já nemůžu, já bych nedojel na ubytování, mám slabou baterku.” A ta parta se rozdělila... 🙂
P14a87v31e92l 43O80t26i45s88k
A? I na normálních kolech ,jsme se mnohokrát rozdělili kvůli tomu že někdo něco nedá
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Sestřičkou v Saúdské Arábii. Předsudky vůči zemi jsou úplně mimo, líčí Češka
Premium Hana Šlechtová se stará o pacienty v saúdskoarabské nemocnici. Co se jí tam líbí? A jak často se...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
KVÍZ: Kolik se dá ujet na elektrokole za den? A kdy se musí motor vypnout?
Elektrokola už dávno nejsou podivným vynálezem pro důchodce. Prodeje neustále rostou a možná se...
Dokonalá dovolená v St. Johann v Salcbursku jen 250 kilometrů od hranic Česka
Advertorial Nechcete se v létě mačkat na přeplněných plážích? Máte rádi spíš horské prostředí? Máme pro vás...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Sedmnáctiletý digitální nomád žije už dva roky v německých vlacích
Zatím nacestoval přes 500 000 kilometrů. Dost na to, aby planetu Zemi obkroužil dvanáctkrát. Až na...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Chorvatsko pro dobrodruhy. Zjistěte, proč není jen letní destinací
Advertorial Časy, kdy se dovolená v Chorvatsku dala shrnout do zkratky autobus–pláž–paštika, jsou už dávno,...
OBRAZEM: Záclonky a pivo. Bizarní hřbitovy v Srbsku oplývají rádoby luxusem
V posledních desetiletích se na východě Srbska masově rozšířil neobyčejný fenomén. Tamní hřbitovy...
Sestřičkou v Saúdské Arábii. Předsudky vůči zemi jsou úplně mimo, líčí Češka
Premium Hana Šlechtová se stará o pacienty v saúdskoarabské nemocnici. Co se jí tam líbí? A jak často se...
Hezký byt 1+kk se zahrádkou 104 m2, v ul. U Dráhy ve městě Chýně
U Dráhy, Chýně, okres Praha-západ
4 390 000 Kč