Diskuze

VELKÝ TEST ELEKTROKOL 2020: Celoodpružená horská kola

Celoodpružená horská kola poslouží pravým bikerům milujícím dlouhé sjezdy a stezky plné kořenů a překážek, elektromotor přidá jejich zážitku nový rozměr. Druhý díl velkého testu, které redakce iDNES.cz připravila spolu s cyklistickým magazínem Velo a prodejcem ekolo.cz, se zaměřila právě na tuto kategorii.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

Já nato narazil...a teď nevim loni, Mové Město, Boskovice, možná Jedovnice? Někde tahle oblast myslím.

Nemaje elektrokolo, tak nesleduju zase tolik, jen překvapilo. Můj táta má elektro (3x bypass) a chtěl brát vnoučky právě někam...

0 0
možnosti
Foto

Jsi ve věku 60 +

Jsi nemocný... a přesto chceš se hýbat?

Ok!

V jiném případě jsi na Ebiku lenoch a nehoden pozdravu od bikera( ciklisty).

1 2
možnosti

jo jo, co bych neudělal kvůli pozdravu od ciklisty ... ;-D

0 0
možnosti
MD

M98i47l19a50n 15D21a74n74ě74k

23. 6. 2020 20:17

Na jezdím denně na obyč kole do práce, ale dřív jsem měl i elektro a je to super. Do města, když člověk dělá třeba v kanclu, ráno na baterky v suchým triku, odpo bez nebo s malou pomocí se zničit. Prostě každý má svý a trapnej je někdo kdo komentuje něco co nikdy nevyzkoušel.

4 0
možnosti
AS

Baterkari jsou trapni. Ja si radeji udelam svych 30 az 50 odpedne na horaku i bez motoru a jsem rozhodne se svym vykonem spokojeny i bez siditek.

3 2
možnosti
DN

D46a21v28i14d 71N89o75v90ý

23. 6. 2020 18:01

Kromě stáří by mě zajímalo, co je k tomu vede?

0 2
možnosti

Tak jsem dnes prvně otestoval nový Canyon Neuron:On a naprostá spokojenost. Myslím, že jsem se vrátil úplně stejně stahanej jako z vyjížďky s klasikou, šlapu na tom úplně stejně jako dříve, tj. co mi síly stačí. Ta výkonová křivka je samozřejmě jiná, je to spíše stejnoměrná aerobní zátěž bez nějakých špiček. Je to na každém, nakolik se chce unavit nebo pošetřit - navíc to překvapivě dobře jede i bez pohonu, takže cca. půl trasy bylo čistě vlastní silou, zbytek v režimu Eco. Jen poslední prudivý kopec po asfaltu jsem se nechal vytáhnout, zcela bez výčitek :-)

1 0
možnosti
DN

D54a75v64i48d 47N21o58v86ý

23. 6. 2020 17:48

Můžu se zeptat na věk?

0 0
možnosti
DN

D93a66v91i11d 11N62o23v93ý

23. 6. 2020 17:05

Číst to nebudu. Ale v jednom mám jasno. Pravý biker nejezdí na elektrokole.

3 0
možnosti
PN

Elektrokolo jako dopravní prostředek cháu, ale nevím k čemu je mít horské kolo s baterkou? Jakože sjezd s "výtahem"?

0 0
možnosti
MP

Přesně.Jel jste někdy Asfaltovou agónii,Ludvíkovský traverz nebo třeba Řevničák cestou do Brd? Zkuste a pochopíte jak je e-kolo fajn - ne každého baví hrabat se na kašpárka 10km/h,je to stejně zábavné jako šlapat na lyžích do kopce,aby jste si ho mohl pak sjet.

0 2
možnosti
LV

Kdyz normalni horak s motorem stoji 35 - 50 tisic, proc celoodpruzene stoji pres 100?

0 0
možnosti
MK

Tak zalezi asi jaky horak - kvalitni horak s motorem taky bude stat pomalu k te stovce.....

1 0
možnosti
Foto

Fakt si redaktoři myslí. že někdo, kdo má 150 000kč na ebike si o tom přijde přečíst sem?? Většina prodaných eček dle mého, může stat tak kolem 60000, tady už se vyplatí nějaký test pro všechny a ne ebajky s odpružením 160:-/

0 0
možnosti
ZJ

Takový si přečte včerejší test neodpružených elektrokol... Navíc to je test spolu s magazínem Velo a ten čtou lidé, co těch 160 tisíc dají za neodpružené kolo bez elektromotoru.

3 0
možnosti