- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já nato narazil...a teď nevim loni, Mové Město, Boskovice, možná Jedovnice? Někde tahle oblast myslím.
Nemaje elektrokolo, tak nesleduju zase tolik, jen překvapilo. Můj táta má elektro (3x bypass) a chtěl brát vnoučky právě někam...
Jsi ve věku 60 +
Jsi nemocný... a přesto chceš se hýbat?
Ok!
V jiném případě jsi na Ebiku lenoch a nehoden pozdravu od bikera( ciklisty).
jo jo, co bych neudělal kvůli pozdravu od ciklisty ...
Na jezdím denně na obyč kole do práce, ale dřív jsem měl i elektro a je to super. Do města, když člověk dělá třeba v kanclu, ráno na baterky v suchým triku, odpo bez nebo s malou pomocí se zničit. Prostě každý má svý a trapnej je někdo kdo komentuje něco co nikdy nevyzkoušel.
Baterkari jsou trapni. Ja si radeji udelam svych 30 az 50 odpedne na horaku i bez motoru a jsem rozhodne se svym vykonem spokojeny i bez siditek.
Kromě stáří by mě zajímalo, co je k tomu vede?
Tak jsem dnes prvně otestoval nový Canyon Neuron:On a naprostá spokojenost. Myslím, že jsem se vrátil úplně stejně stahanej jako z vyjížďky s klasikou, šlapu na tom úplně stejně jako dříve, tj. co mi síly stačí. Ta výkonová křivka je samozřejmě jiná, je to spíše stejnoměrná aerobní zátěž bez nějakých špiček. Je to na každém, nakolik se chce unavit nebo pošetřit - navíc to překvapivě dobře jede i bez pohonu, takže cca. půl trasy bylo čistě vlastní silou, zbytek v režimu Eco. Jen poslední prudivý kopec po asfaltu jsem se nechal vytáhnout, zcela bez výčitek
Číst to nebudu. Ale v jednom mám jasno. Pravý biker nejezdí na elektrokole.
Elektrokolo jako dopravní prostředek cháu, ale nevím k čemu je mít horské kolo s baterkou? Jakože sjezd s "výtahem"?
Přesně.Jel jste někdy Asfaltovou agónii,Ludvíkovský traverz nebo třeba Řevničák cestou do Brd? Zkuste a pochopíte jak je e-kolo fajn - ne každého baví hrabat se na kašpárka 10km/h,je to stejně zábavné jako šlapat na lyžích do kopce,aby jste si ho mohl pak sjet.
Kdyz normalni horak s motorem stoji 35 - 50 tisic, proc celoodpruzene stoji pres 100?
Tak zalezi asi jaky horak - kvalitni horak s motorem taky bude stat pomalu k te stovce.....
Fakt si redaktoři myslí. že někdo, kdo má 150 000kč na ebike si o tom přijde přečíst sem?? Většina prodaných eček dle mého, může stat tak kolem 60000, tady už se vyplatí nějaký test pro všechny a ne ebajky s odpružením 160
Takový si přečte včerejší test neodpružených elektrokol... Navíc to je test spolu s magazínem Velo a ten čtou lidé, co těch 160 tisíc dají za neodpružené kolo bez elektromotoru.