- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak když někteří lidi jsou blbí a neumi si na to kolo koupit kvalitni zámek popř alarm skryty ve světle,ale celkem by mě zajimalo kolik si z toho je krádež přimo v horách před chatami ,tipuju že toho bude málo
Tak ono v dnešní době kupovat levnější kolo se už moc nedá.
je to škoda, vede to k tomu, že ve městech jsou vidět jen hnusné staré plečky, na kterých lidi dojíždějí do práce nebo na nákupy a hezká nová kola jsou používána jen o víkendech na turistických cyklostezkách....
To je u obou čísel víc než bych čekal...
Ještě, že mám 15 let stare kolo určené na skutečné ježdění a ne předvádění se před sousedy.
takze si musim za kazdou cenu koupit 15 let stare kolo, jinak jsem chudak, ktery musi ukazat, ze na to ma? ze by se ve vasem pripade z nouze delala ctnost?
Hlavně nepojišťovat. Pojištěncům jde zpátky relativně málo. Hodně peněz vezme
1) zisk pojišťovny
2) náklady pojišťovny
3) pojistné podvody
Pojišťovat se vyplatí jen věci, které člověka mohou zkrachovat či mu vážně poškodit kvalitu života. To kolo není.
pojisteni majetku patri k tem levnym, co resite za nesmysly?!
Vzhledem k podmínkám se nelze divit, že některá kola nejsou pojištěna a hlášená nevyplatí se to.
Stejně je směšná registrace, když není jednotný centrální registr jako u automobilů a hlavně není povinné kontrolovat u kol sériové číslo.
Ono nemá ani unikátní tvar, takže x kol muze mít stejné.
Jinak kola stejně jako auta jsou rozebrána a nebo mizejí v zahraničí.
Tohle se na cykloserverech diskutuje už desítky let a nikdo tu Ameriku neobjevil.
Kolo je možné registrovat u výrobce. Alespoň u některých. Jestli to k něčemu je, jsem zatím nevyzkoušel, centrální registr by byl samozřejmě lepší, ale nesměla by ho provozovat soukromá firma.