Diskuze
Odbory Škody chystají petici proti změně strategie, nechtějí být jako Dacia
Děkujeme za pochopení.
J82i81ř97í 62S71c43h58w90a90c66h
No jistěééé, platy průměrného odboráře jsou už tak vysoké, že si v pohodě, za to co uspoří, může koupit každých 5-6 let nového Bentleye.
V tajném dodatku uvedené petice je návrh, aby vedení VW ihned po kóóónečně uskutečněném brexitu převedlo výrobu Bentleye do MB. Těch pár tisíc kousků se do plánu ještě vejde....
.... a nároky místních škoda-haters alespoň částečně uspokojeny.
J57u39r92a12j 83Z64e87r81m57e84g46h
Nová škoda Scala: https://ipravda.sk/res/2019/10/21/thumbs/skoda-scala-clanokW.jpg
M90a24r81t18i46n 81B97a24ž21a60n97t
Copak odboráři, ale soused se může zbláznit :-))
M31a73r26e98k 62J30a98n81e62č16k78a
Škoda si spíše hraje na něco více, než ve skutečnosti v koncernu je. Poslední dobou to vypadá, že i ten Seat má v koncernu lepší postavení, i když nedosahuje ziskovosti Škody. Takže je na čase si přiznat, že Škoda je taková Dacia koncernu, i když cena tomu neodpovídá. Naproti tomu Dacia si na nic nehraje, ani se nesnaží hrát na něco více, než ve skutečnosti je a na rovinu zákazníkovi říká ber, nebo nech být a funguje to, tak proč by nemohlo i u Škody
V57l22a90d96i11s83l60a50v 50B96u20r27y91š67e25k
není dácií a to ani v koncernu, každá škodovna je lepší než jakákoli dácie, to jsou fakt strašný auta
V54l35a60d60i76m79í16r 58R18e28t84t83i11n67g81e74r
Ted' už neuděláme nic, když jsme to prodali Němcům. AZNP Mladá Boleslav měla využít otevřeného trhu a zakoupit licenci na nějaký západní vůz. Díky Česaně a technické tradici ČR by rovněž auto vypiplali a postupně zvládli svůj vůz. A peníze by byly doma, ne v Německu. A rozhodování také.
J31i40ř21í 66S69c26h48w79a23c62h
Za co by AZNP tu licenci asi tak nakoupil , za co by modernizoval provozy, kdo by mu dal ty desítky miliard co do ní "nalil" VW?
Ta technická tradice v roce 89 zaostávala za světem asi tak 20 let....
Š69t19ě11p20á56n 34P41e47t75i
Nejsem si úplně jistý, ale neudělá si nakonec vw co chce a né co chtějí odboráři? Komu patří škoda, odborářům?
P72e31t12r 39P98o50s62p82í78š26i10l
Kdo si na západě kupuje Škodovku, tak si kupuje levnější koncernové auto. To jen český zákazník má pocit, že si kupuje něco prémiového. Divím se, že u nás má Škodovka tolik zákazníků. Vždyť u nás není VW o tolik dražší a říkejte si co chcete, je oproti Škodovce lepší.
V58l82a67d32i88s86l79a11v 54B37u86r79y46š23e19k
pro českého zákazníka je to lepší auto jako dácia logan a pro německýho taky, rozdíl v tom není
M95a56r97t71i59n 52N63o91v18o52t29n11ý
Nehodlám řešit, jestli je to rozhodnutí správné, ale co je odborářům = zaměstnancům do toho?! Co se bude nebo nebude vyrábět rozhoduje vedení a majitel firmy.
V22l25a16d43i69s63l22a14v 86B51u78r31y68š54e39k
na druhou stranu se tím, že vyjádří svůj názor žádného trestného činu, přestupku a zřejmě ani porušení pracovní kázně nedopouštějí, my se v naší továrně běžně vyjadřujeme k tomu, co budeme vyrábět a ředitel proti tomu nic nemá
L91u47k85á51š 64H25r88d53l15i84č16k65a
Škodovka už dávno není dobrý poměr ceny a výkonu, jsem pro zaměření se na objem, nevím z jakého důvodu by si měli hrát na prémiovku, když VAG má Audi, Bentley, Porsche...Škoda má na západě punc východu, ale získala si oblibu, obzvlášť ve VB pro kvalitu a spolehlivost za lepší cenu než VW - hlavně díky starším Oktávkám s 1.9 TDI...bylo by dobré raději budovat na podobném odkaze, než boxovat ve vyšší váhové kategorii.
P57e94t89r 58L78a69n85g66e84r
do VB se už za socialismu dovážely Škody 1000MB, 110, 120, oblíbené byli jen a pouze díky ceně u chudšího obyvatelstva, kvalitou šlo o nejhorší prodávané auta na zdejším trhu.
T47o92m26á25š 34B19a32š54a77n75d13a
Škodovka je drahá i pro samotný koncern a s vidinou blížící se krize chce samozřejmě přichystat vše na radikální snížení nákladů. S "vylevněním" a zjednodušením modelové nabídky klesnou i nároky na kvalitu a kvalifikaci zaměstnanců, resp. možnosti zaměstnávat levnější zahraniční montážníky. S krizí přijde také výrazný pokles poptávky po drahých autech a je evidentní, že škodovka v rámci konkurence drahá je, takže se alespoň udrží prodeje levných modelů.
Zákazníci, kteří přesto budou chtít dražší a kvalitnější auto, můžou sáhnout po VW, to je cílem celé téhle nové strategie. Nelézt si do zelí a pokrýt větší segment trhu.
První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili
Exkluzivně Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který...
Phoenix zůstává věrný unikátní technice. Po 50 letech má Tatra nové nápravy
Tatra Phoenix nové generace se představuje na polygonu společnosti Tatra Trucks v Kopřivnici. Druhá...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
UFO v Průhonicích. Tesla Cybertruck se na cestě Evropou zastavila v Česku
Cybertruck se v Evropě neprodává, neboť jeho hranatá karoserie z nerez oceli nesplňuje zdejší...
Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu
Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Kouzla a čáry nového Superbu. Škoda si dopřála limuzínu, projeli jsme ji
Až budete nového superba přebírat, pohlaďte ho, a všimněte si malé hranky kopírující linii střechy....
Mnoho povyku pro nic? Rusko má novou ladu, která zase tak moc nová není
Jmenuje se Lada Iskra a má ambici vystoupat až na špici ruských prodejních tabulek. Auto na...
Zemřel otec bájných draků, jejich premiéry na brněnském okruhu se nedožil
Ve věku 90 let zemřel Otto Buchberger. Nadšenec, který v šedesátých letech s vlastnoručně stavěnými...
Kolem Mladé Boleslavi testuje Škodovka nový elektrický model Elroq
Škoda finišuje s vývojem nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp testuje na českých silnicích, při...
Emisní povolenky EU mohou vyhnat ceny benzinu a nafty přes 50 korun
Premium Systém emisních povolenek se Evropě vymyká z rukou. „Emisní povolenky můžou zdražit benzin a naftu...
Pronájem bytu 1+kk, 58 m2 podkroví, Pardubice - centrum
Devotyho, Pardubice - Zelené Předměstí
14 000 Kč/měsíc