Diskuze

Odbory Škody chystají petici proti změně strategie, nechtějí být jako Dacia

Odbory mladoboleslavské automobilky chystají petici proti možnému směřování značky Škoda. Chystanou strategii koncernu Volkswagen, který chce podle náznaků vedoucích představitelů firmy Škodu směřovat na východ, přimět ji vyrábět levná auta a být konkurencí značce Dacia, odbory kritizovaly již dříve.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

No jistěééé, platy průměrného odboráře jsou už tak vysoké, že si v pohodě, za to co uspoří, může koupit každých 5-6 let nového Bentleye.

V tajném dodatku uvedené petice je návrh, aby vedení VW ihned po kóóónečně uskutečněném brexitu převedlo výrobu Bentleye do MB. Těch pár tisíc kousků se do plánu ještě vejde....

.... a nároky místních škoda-haters alespoň částečně uspokojeny.

0 0
možnosti
MB

Copak odboráři, ale soused se může zbláznit :-))

0 0
možnosti
MJ

Škoda si spíše hraje na něco více, než ve skutečnosti v koncernu je. Poslední dobou to vypadá, že i ten Seat má v koncernu lepší postavení, i když nedosahuje ziskovosti Škody. Takže je na čase si přiznat, že Škoda je taková Dacia koncernu, i když cena tomu neodpovídá. Naproti tomu Dacia si na nic nehraje, ani se nesnaží hrát na něco více, než ve skutečnosti je a na rovinu zákazníkovi říká ber, nebo nech být a funguje to, tak proč by nemohlo i u Škody ;-)

1 1
možnosti
VB

není dácií a to ani v koncernu, každá škodovna je lepší než jakákoli dácie, to jsou fakt strašný auta

0 3
možnosti
VR

Ted' už neuděláme nic, když jsme to prodali Němcům. AZNP Mladá Boleslav měla využít otevřeného trhu a zakoupit licenci na nějaký západní vůz. Díky Česaně a technické tradici ČR by rovněž auto vypiplali a postupně zvládli svůj vůz. A peníze by byly doma, ne v Německu. A rozhodování také.

0 0
možnosti
JS

Za co by AZNP tu licenci asi tak nakoupil , za co by modernizoval provozy, kdo by mu dal ty desítky miliard co do ní "nalil" VW?

Ta technická tradice v roce 89 zaostávala za světem asi tak 20 let....

0 0
možnosti
ŠP

Nejsem si úplně jistý, ale neudělá si nakonec vw co chce a né co chtějí odboráři? Komu patří škoda, odborářům?

0 0
možnosti
PP

Kdo si na západě kupuje Škodovku, tak si kupuje levnější koncernové auto. To jen český zákazník má pocit, že si kupuje něco prémiového. Divím se, že u nás má Škodovka tolik zákazníků. Vždyť u nás není VW o tolik dražší a říkejte si co chcete, je oproti Škodovce lepší.

1 1
možnosti
VB

pro českého zákazníka je to lepší auto jako dácia logan a pro německýho taky, rozdíl v tom není

0 0
možnosti
MN

Nehodlám řešit, jestli je to rozhodnutí správné, ale co je odborářům = zaměstnancům do toho?! Co se bude nebo nebude vyrábět rozhoduje vedení a majitel firmy.

0 0
možnosti
VB

na druhou stranu se tím, že vyjádří svůj názor žádného trestného činu, přestupku a zřejmě ani porušení pracovní kázně nedopouštějí, my se v naší továrně běžně vyjadřujeme k tomu, co budeme vyrábět a ředitel proti tomu nic nemá

3 0
možnosti
LH

Škodovka už dávno není dobrý poměr ceny a výkonu, jsem pro zaměření se na objem, nevím z jakého důvodu by si měli hrát na prémiovku, když VAG má Audi, Bentley, Porsche...Škoda má na západě punc východu, ale získala si oblibu, obzvlášť ve VB pro kvalitu a spolehlivost za lepší cenu než VW - hlavně díky starším Oktávkám s 1.9 TDI...bylo by dobré raději budovat na podobném odkaze, než boxovat ve vyšší váhové kategorii.

0 0
možnosti
PL

P49e63t47r 48L62a51n76g39e60r

24. 10. 2019 19:57

do VB se už za socialismu dovážely Škody 1000MB, 110, 120, oblíbené byli jen a pouze díky ceně u chudšího obyvatelstva, kvalitou šlo o nejhorší prodávané auta na zdejším trhu.

0 0
možnosti
TB

Škodovka je drahá i pro samotný koncern a s vidinou blížící se krize chce samozřejmě přichystat vše na radikální snížení nákladů. S "vylevněním" a zjednodušením modelové nabídky klesnou i nároky na kvalitu a kvalifikaci zaměstnanců, resp. možnosti zaměstnávat levnější zahraniční montážníky. S krizí přijde také výrazný pokles poptávky po drahých autech a je evidentní, že škodovka v rámci konkurence drahá je, takže se alespoň udrží prodeje levných modelů.

Zákazníci, kteří přesto budou chtít dražší a kvalitnější auto, můžou sáhnout po VW, to je cílem celé téhle nové strategie. Nelézt si do zelí a pokrýt větší segment trhu.

0 0
možnosti