Horch
O tom, že se ingolstadtská automobilka chystá oprášit slavné jméno zakladatele automobilky Augusta Horcha, se již nějakou dobu šuškalo.
A nakonec to dopadlo jako v případě konkurenčního Maybachu, který je také jen vylepšenou verzí třídy S. V rámci modernizace luxusního sedanu Audi A8 přišla na svět jeho exkluzivní vyšperkovaná verze Horch, která má oproti standardní prodloužené verzi A8 L ještě o dalších 130 mm delší rozvor náprav. Ten má hodnotu 3258 mm a přispívá tak k celkové délce karoserie 5432 mm. Konkurenční Mercedes-Maybach třídy S má mezi koly ale ještě o 7 mm více a je také o 30 mm delší. Méně je toho v případě verze A8 L Horch i pod kapotou. Tam, kde může mít Maybach S šestilitrový dvanáctiválec, je u audi k dispozici výhradně jen poloviční objem i počet válců. Že motor V6 3.0 TFSI v mild-hybridním provedení disponuje výkonem „jen“ 250 kW (340 k) však asi osazenstvu na dvou jemnou kůží čalouněných zadních relaxačních křeslech vybavených masáží nejen pro záda, ale i pro nohy, nejspíš vadit nebude.
Modernizované Audi A8 dostalo lehce osvěžený vzhled. Nové přední Digital Matrix LED světlomety nabízí podobně jako u Mercedesu třídy S funkci projekce obrazců na silnici, zatímco u koncových světel jsou nyní již standardně organické světelné diody OLED s možností několika různých grafik osvětlení. V interiéru je nově standardem rozšířený infotainment MMI Navigation plus a mj. i 10,1“ displeje zábavního systému pro zadní cestující. Po stránce pohonu zůstává aktuální nabídka motorů, které však byly upraveny z hlediska výkonu, ale i spotřeby.