Range Rover
Páté vydání luxusní terénní legendy nevypadá o mnoho jinak než to předchozí. V mnoha směrech je však velkým posunem vpřed. Po vzoru modelu Velar je uhlazenější a má zapuštěné kliky dveří. Zepředu byste si ho možná novou generaci spletli s tou předchozí, zezadu je ale zásluhou nově řešených koncových světel jasně rozeznatelná. Tradiční atribut Range Roveru, dvoudílné horizontálně dělené zadní víko, plnící funkce jakési lavičky, zůstalo.
Základem Range Roveru č. 5 je nová platforma MLA-Flex, která umožňuje instalaci spalovacích motorů, plug-in hybridů i čistě elektrického pohonu. Podvozek s adaptivním vzduchovým odpružením používá nově pětiprvkovou zadní nápravu a také elektronicky řízené aktivní stabilizátory. Novinkou je i natáčení zadních kol, které usnadňuje manévrování. Britská novinka je větší a opět se bude dodávat se dvěma rozvory náprav, standardním 2997 mm a o 200 mm prodlouženým. U delší verze nově existuje možnost objednat si třetí řadu sedadel. I v případě interiéru se novinka inspirovala u Velaru. Před řidičem je nově 13,7“ digitální přístrojový štít a středový infotainmentu má 13,1“ displej s haptickou odezvou.
Pod kapotou lze mít kromě vrcholného motoru V8 4,4 l twin-turbo V8 s výkonem 390 kW (530 k) i zážehové a vznětové mild hybridy. V příštím roce je doplní i dva zážehové plug-in hybridy. Čistě elektrická verze by měla dorazit až v roce 2024.