Napodobeninu liščího, kočičího nebo třeba dinosauřího ocasu pořídíte na stránkách britského e-shopu Asos. Internetový gigant je známý tím, že novinky nabízí ještě dříve, než se z nich stanou skutečné trendy, a možná právě proto je o netradiční doplňky obrovský zájem. Nejzapálenější fanoušci módy je totiž touží „vynosit“ jako první.
Vycpané ocasy a ocásky, které se připínají pomocí elastického pásku a stojí v přepočtu několik stovek korun, vyrábí firma TellTails. Ta se sice původně specializovala na doplňky pro děti, ale pro velký úspěch přidala i varianty pro dospělé. Dobře se podle tvůrců hodí na hudební festivaly, ale i na večírky a tematické oslavy. „Je těžké vysvětlit radost, kterou budete mít z nošení ocasu, dokud to sami nevyzkoušíte,“ píše se na webu značky.
Dvacátníci, kteří tvoří většinu zákazníků Asosu a na které chytře cílí i facebooková inzerce, to skutečně zkoušet chtějí – napovídá tomu i fakt, že černá dinosauří varianta byla během několika dní vyprodaná. „Naše cílová skupina miluje inovativní a vtipné kousky, které vypadají dobře na sociálních sítích a zaujmou na festivalech,“ shrnul mluvčí e-shopu pro britský deník Metro.
O úplnou novinku ovšem nejde. V Japonsku nikoho neudivíte, když na večírek vyrazíte v celém zvířecím kostýmu – říká se jim kigurumi – a před nějakými šesti lety mezi tokijskou mládeží frčely také jednotlivé doplňky ze zvířecí říše, především liščí ocásky z umělé kožešiny. Na čas si je oblíbily i západní blogerky a v podobě přívěsků na pásek to dotáhly dokonce do kolekcí francouzských značek Louis Vuitton nebo Lanvin.