Že bude nepřímé pokračování suvival hry The Forest hitem se dalo čekat, ostatně i z toho důvodu jsme jej zařadili do našeho článku o nejočekávanějších hrách letošního roku. Že se ho ovšem jen za první 24 hodin od uvedení na Steamu prodá na dva miliony kusů, to se zřejmě nedovážili doufat ani sami jeho vývojáři. Ale přesně to se stalo.
Při ceně cca 700 korun za kus, to po odečtení třetinové provize Steamu, znamená příjem zhruba miliardu korun, což pro nezávislé studio Endnight s nižšími desítkami zaměstnanců představuje solidní „vývar.“ Na druhou stranu je nutné pamatovat, že křivka prodejů vždy strmě klesá a kanadští vývojáři ještě musí dostát všem slibům, které hráčům dali.
Sons of the Forest totiž vyšlo zatím jen v rámci tzv. předběžného přístupu (early access) a stále neobsahuje spoustu z původně oznámených funkcionalit. I proto zatím není přijetí hráčů až tak nadšené jak by se dalo čekat, přeci jen na Steamu je 81 % pozitivních recenzí pro takto hypovanou hru spíše jen průměr.
Jestli se ze Sons of the Forest stane hit, jako třeba z PUBG, jehož čísla popularity zatím celkem úspěšně kopíruje, se teprve uvidí. Zapomínat v této souvislosti ovšem nesmíme ani na loňskou bojovku Multiversus, která během pouhého půl roku přišla o 99% svého publika (viz náš článek).