Her dnes vzniká nespočet a o existenci mnoha z nich se ani hráči nedozví. Jednoduše proto, že mezi obrovskou konkurencí nejsou vidět a rychle zapadnou. Ale ani ty, které dokážou zaujmout média i nalákat k sobě dostatek hráčů, nemají ještě automaticky vyhráno.
Přízeň hráčů je nestálá a přelévá se stále na nové tituly, na což bohužel zřejmě doplatili tvůrci povedené mlátičky Multiversus, která vyšla v polovině loňského roku a okamžitě se stala hitem, už během prvních dvou měsíců si ji vyzkoušelo 20 milionu hráčů, což znamená pro vydavatelství Warner Bros nejúspěšnější „launch“ v historii, z loňských „herních Oscarů“ si odnesla titul za nejlepší bojovku roku.
Je to free 2 play kopie Super Smash Bros. Ultimate, jen místo postaviček od Nintenda si navzájem ubližovali například Tom & Jerry, Batman, Bugs Bunny či Arya Stark ze Hry o trůny. Jenže tvůrci se na vlně zájmu nedokázali udržet dlouho.
Slibovaný nový obsah do hry přidávali pouze pomalu, novou sezonu dokonce odložili z února až na konec března a tak jim lidé začali odcházet. Nebo spíše utíkat.
Dnes už hru na Steamu pravidelně zapíná každý den jen tisíc lidí, což je oproti dobám, největší slávy méně než jedno procento. O ostatních platformách (Multiversus vyšel i na xboxech a playstationech) data sice nemáme, ale neexistuje jediný důvod se domnívat, že tam by měla být situace výrazně odlišná.
Tvůrce tak čeká v nejbližší budoucnosti velmi těžký úkol. Opakovaně zaujmout je totiž ještě těžší, než se v záplavě novinek prosadit poprvé. Na druhou stranu historie už pár takových titulů pamatuje, namátkou Final Fantasy XIV nebo Rainbow Six: Siege.