Call of Duty je jednou z vůbec nejúspěšnějších značek herního průmyslu, celkem už se prodalo více než 400 milionů kopií. Loňský díl Vanguard ovšem skončil pro vydavatelství Activision Blizzard zklamáním, když nesplnil vysoká očekávání akcionářů, a to jak v recenzích (viz ta naše), tak i v prodejích.
Pokud si však někdo myslel, že bezmála dvacet let běžící série už je u konce s dechem a pokles zájmu o ní se bude už jen prohlubovat, nemohl být více na omylu. Čerstvě vydaný nový díl Modern Warfare II totiž zažil vůbec nejlepší prodejní víkend v historii značky, a nahradil tak v čele dosavadního rekordmana Modern Warfare 3. Ne nejde o překlep, číslování série Call of Duty je opravdu zmatené a Modern Warfare 2 není to samé co Modern Warfare II.
Každopádně s více než 800 miliony vydělaných dolarů se Modern Warfare II stal zatím nejúspěšnějším zábavním produktem letošního roku, a porazil tak i filmové trháky Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství nebo Top Gun: Maverick.
Pokud si chcete o hře přečíst, zatím máme jen recenzi příběhové kampaně pro jednoho hráče, v multiplayeru chceme před vynesením verdiktu ještě nějakou tu chvíli strávit.