Nedávná prezentace značky Xbox byla nabitá k prasknutí. Trailer na Metal Gear Solid Delta: Snake Eater se v ní rozhodně neztratil, i když jde vlastně jen o remake dvacet let staré hry z éry PlayStationu 2.
Špionážní akce z pera legendárního Hidea Kodžimy je nadčasová a tak by vlastně k úspěchu stačilo jen aktualizovat grafiku. Vývojáři z Konami ale nedokážou potlačit kreativitu a milovaný originál chtějí vylepšit, ať už co se týče ovládání, obtížnosti nebo použité palety barev.
Jedna z novinek, na kterou lákají na oficiálních stránkách, pak vypadá jako drobnost, může mít ale velký dopad na výsledný zážitek. Hlavní hrdina Snake už totiž nebude neprůstřelný hrdina, jehož šrámy se po pár sekundách zázračně samy vyléčí, ale každé utrpěné zranění na něm zanechá permanentní jizvu, kterou si ponese až do konce hry. Ničit se bude i oblečení, na němž budou vidět průstřely a popáleniny, může se prý dokonce i zcela roztrhat.
Jde o zajímavý nápad, díky němuž bude u každého hráče Snake na konci vypadat trochu jinak, ti méně zkušení se ale bojí toho, že místo elitního zabijáka budou v pokročilejších fázích ovládat zdevastovaného zombie. Na sociální síti X (dříve Twitter) se pak předhánějí v tom, kdo na toto téma udělá lepší vtípek.
Na kolik jsou tyto obavy oprávněné a jak to ve hře nakonec bude vypadat, bychom mohli posoudit ještě do konce letošního roku, kdy má Metal Gear Solid Delta: Snake Eater vyjít na PC a posledních modelech xboxů a playstationů.