Byznysu Tomáše Čupra se v koronavirové době daří. Jeho Rohlík.cz v uplynulém měsíci podobně jako další online supermarkety nabral ohromné množství nových zákazníků. Během prvních týdnů pandemie se před branami e-shopu dokonce tvořily virtuální fronty tisíců lidí.
A díky návalu se e-shopu rapidně navýšil obrat. Ten přitom rostl už i v předchozím roce – tehdy stoupl o 60 procent na 4 miliardy korun.
„Letos plánujeme obrat (opět) zdvojnásobit a dostat se až na osm miliard,“ uvedl Čupr v rozhovoru pro magazín Forbes.
Návaly z obchodů se přesunuly na web. Na nákup si počkáte i několik dní |
Při vstupu na rakouský trh se však Rohlík rozhodl pro drobnou změnu. Ta spočívá v obměně názvu – místo označení tradičního českého pečiva tam bude znám jako Gurkerl. „Znamená to malá okurečka a pro rakouský trh je to myslím ten správný název,“ komentoval Čupr.
Rohlík se již loni na podzim pod názvem Kifli (maďarsky rohlík) objevil v Maďarsku. „Tamější konkurenti zboží vozí až druhý den. My nákup doručíme do tří hodin od objednávky. V České republice vozíme do dvou hodin, ale Budapešť je velká a bývají v ní často zácpy,“ popisovala tehdy recept na úspěch v zahraničí manažerka společnosti Jana Posseltová.