Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Depositphotos

PR Klub spouští novou komunikační Public Affairs platformu

  • 0
V rámci profesní organizace PR Klub vznikla nová komunikační platforma zaměřená na Public Affairs a lobbying. Chce spojovat profesionály z této oblasti, zajišťovat vzdělávací aktivity a transfer znalostí, organizovat veřejné diskuse i zprostředkovávat zajímavá setkání se zástupci z politiky či státní sféry.

Platforma se chce podle PR Klubu věnovat konkrétním tématům, která jsou v Public Affairs aktuální. Ať už je to regulace oboru, nadcházející parlamentní volby nebo konkrétní komunikační nástroje, které mohou výrazně pomoci v efektivní komunikaci zvoleného tématu.

„Myšlence komunikační platformy věnující se Public Affairs se v PR Klubu věnujeme už nějakou dobu, poptávku po jejím založení ale zcela jistě ovlivnila i pandemie koronaviru, která pro mnoho manažerů komunikace a vnějších vztahů znamenala potřebu daleko aktivnějšího budování vztahů se zástupci státní a veřejné správy, a to na všech různých úrovních, od municipalit až po ministerstva,“ uvedl předseda Výkonného výboru PR Klubu Pavel Vlček.

„Těmto tématům se proto chceme věnovat uceleně a dlouhodobě,“ slíbil.

První akce, která pomyslně odstartuje celý seriál aktivit a vzdělávacích seminářů z této oblasti, se nazývá „Efektivní Public Affairs v ČR a Evropě očima předních českých expertů“. Uskuteční se již ve středu 15. září v Malostranské besedě, kde se sejde celá řada odborníků z různých sfér Public Affairs. Budou diskutovat nad tím, jak se tato disciplína za poslední desetiletí proměnila, jaké jsou nejnovější trendy a jak lze její principy a nástroje dnes efektivně využívat.

„Cílenému využívání nástrojů v Public Relations se v komunikaci věnujeme dlouhodobě, přitom v Public Affairs je v tomto ohledu velký potenciál. I proto se chceme v chystaných seminářích věnovat velmi konkrétním tématům a praktickému využívání řady nových nástrojů. Synergie mezi Public Relations a Public Affairs je totiž silnou zbraní a v komunikaci může být velmi efektivní cestou, jak dosáhnout vytyčených cílů,“ popsala generální ředitelka agentury Grayling a členka Výkonného výboru PR Klubu Jana Pečenková, která nově vzniklou platformu povede a zaměří se na realizaci těchto aktivit.

Pozvánky na akce v rámci nové platformy budou průběžně zveřejňovány prostřednictvím komunikačních kanálů PR Klubu na webových stránkách či na oficiálních profilech Facebook a LinkedIn.

PR Klub je sdružením profesionálů v oblasti PR a jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor public relations. PR Klub je jednou z nejstarších oborových profesních organizací, vznikla před více než dvaceti lety.


Video